Gå til innhold

Det gjelder å velge med omhu :)

fillolin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja. De fleste partiene sier vel stort sett det samme, mener jeg å huske. Men de færreste gjør noe. Tror nok ikke jeg kommer til å la adopsjonsstandpunktene til partiene avgjøre høstens valg for min del, nei. Men krysser selvsagt fingre for at de skal rekke å heve tilskuddet til 1G innen vi er klar for å motta det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. De fleste partiene sier vel stort sett det samme, mener jeg å huske. Men de færreste gjør noe. Tror nok ikke jeg kommer til å la adopsjonsstandpunktene til partiene avgjøre høstens valg for min del, nei. Men krysser selvsagt fingre for at de skal rekke å heve tilskuddet til 1G innen vi er klar for å motta det ;)

Tja, jeg synes det er temmelig store forskjeller, jeg, faktisk større enn jeg var klar over, når en leser disse svarene. Men det er selvfølgelig likevel et åpent spørsmål om en skal la dette være avgjørende på valgdagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt, ser du at det er ganske forskjellig hva partiene mener.

Adopsjonssakene bør selvsagt ikke styre valget alene, det bør være unødvendig å si. Men som del av en helhet er det ganske interessant, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bra med slike mål også!

2g da dere! Gitt hvilket parti jeg skal stemme på dette året! For øyeblikket er det nemlig ikke noe annet parti for meg som jeg alikevel foretrekker. Så denne gangen gjorde dette utslaget for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...