fillolin Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Denne er kanskje interessant dersom en lider valgets kval http://www.adopsjonsforum.no/index.aspx?article=2593751 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tja. De fleste partiene sier vel stort sett det samme, mener jeg å huske. Men de færreste gjør noe. Tror nok ikke jeg kommer til å la adopsjonsstandpunktene til partiene avgjøre høstens valg for min del, nei. Men krysser selvsagt fingre for at de skal rekke å heve tilskuddet til 1G innen vi er klar for å motta det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Tja. De fleste partiene sier vel stort sett det samme, mener jeg å huske. Men de færreste gjør noe. Tror nok ikke jeg kommer til å la adopsjonsstandpunktene til partiene avgjøre høstens valg for min del, nei. Men krysser selvsagt fingre for at de skal rekke å heve tilskuddet til 1G innen vi er klar for å motta det Tja, jeg synes det er temmelig store forskjeller, jeg, faktisk større enn jeg var klar over, når en leser disse svarene. Men det er selvfølgelig likevel et åpent spørsmål om en skal la dette være avgjørende på valgdagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Tja. De fleste partiene sier vel stort sett det samme, mener jeg å huske. Men de færreste gjør noe. Tror nok ikke jeg kommer til å la adopsjonsstandpunktene til partiene avgjøre høstens valg for min del, nei. Men krysser selvsagt fingre for at de skal rekke å heve tilskuddet til 1G innen vi er klar for å motta det Hvis du leser litt, ser du at det er ganske forskjellig hva partiene mener. Adopsjonssakene bør selvsagt ikke styre valget alene, det bør være unødvendig å si. Men som del av en helhet er det ganske interessant, synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bra med slike mål også! Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 2g da dere! Gitt hvilket parti jeg skal stemme på dette året! For øyeblikket er det nemlig ikke noe annet parti for meg som jeg alikevel foretrekker. Så denne gangen gjorde dette utslaget for meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.