UlrikkeE Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Snuppa er invitert i bursdag til bestekompisen sin fra barnehagen... Han fyller 4 år. De er gode venner i barnehagen, men jeg kjenner dem ikke særlig privat, så jeg aner ikke hva som er "safe" i presang. Hva hadde deres 4-årige gutter (og dere mammaer) likt å få i presang fra barnehagevenner? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noe lego tilpasset alderen, eller bok, kanskje? Kuuul t-skjorte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 En "Biler" t-skjorte? Lego? Modelleire? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Synes jeg Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg syns ymse slags aktivitetsbøker med enkle oppgaver, klistremerker osv. er nokså "safe". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Min lille snupp blir 4 i høst. Han hadde nok blitt glad for bl.a.: Tegnesaker. Alt som rører på seg (biler, tog, fly osv). Kosebamser. Uteleker. Bøker. CD - lydbøker/musikk. Lego. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Duplo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.