Lillemus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Er datteren din særkullsbarn ettersom du omtaler henne som datteren "din" og ikke "vår"? Kanskje mannen din synes du skjemmer henne bort, man har jo gjerne lett for å mene at andre skjemmer bort sine unger mye mer enn det en selv gjør. ) Jeg hadde imidlertid vendt det døve øret til fyren og kjøpt ny sekk til jenta - å komme i 7. med en sekk man fikk i 3. klasse er jo nesten pinlig i den alderen der - og hun har nok rett i at alle andre har fått ny. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokomandarin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvilke holdninger er det du får noia av? At noen ikke ønsker å være med på bruk-og kast-karusellen? Det er helt tydelig at det har gått helt "til hodet" på noen her inne. Det får jeg jeg "noia" av..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokomandarin Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg må bare si meg helt enig med deg,og det er akkurat slik jeg tenker også og ja min mann er helt på jordet. Ny sekk blir det, det er helt ubetydelig i den store økonomiske sammenhengen.Dette gjør ikke barn bortskjemt, hun har jo faktisk sett frem til dette at hun skal få ny etter 4 år. Jeg skjønner meg ikke på tankegangen til min mann, så enkelt skal det ikke være når man tenker så forskjellig. Godt hun har deg til mamma da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.