Gå til innhold

skolesekk i 7 klasse

Gjest Berganssekk

Anbefalte innlegg

Er datteren din særkullsbarn ettersom du omtaler henne som datteren "din" og ikke "vår"?

Kanskje mannen din synes du skjemmer henne bort, man har jo gjerne lett for å mene at andre skjemmer bort sine unger mye mer enn det en selv gjør. :o) Jeg hadde imidlertid vendt det døve øret til fyren og kjøpt ny sekk til jenta - å komme i 7. med en sekk man fikk i 3. klasse er jo nesten pinlig i den alderen der - og hun har nok rett i at alle andre har fått ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjokomandarin

Hvilke holdninger er det du får noia av?

At noen ikke ønsker å være med på bruk-og kast-karusellen?

Det er helt tydelig at det har gått helt "til hodet" på noen her inne. Det får jeg jeg "noia" av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokomandarin

Jeg må bare si meg helt enig med deg,og det er akkurat slik jeg tenker også og ja min mann er helt på jordet.

Ny sekk blir det, det er helt ubetydelig i den store økonomiske sammenhengen.Dette gjør ikke barn bortskjemt, hun har jo faktisk sett frem til dette at hun skal få ny etter 4 år.

Jeg skjønner meg ikke på tankegangen til min mann, så enkelt skal det ikke være når man tenker så forskjellig.

Godt hun har deg til mamma da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...