Kelia Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 hei, ny som skolebarnmamma, eldstegutten vår skal begynne i første klasse i morgen. Vi tenkte å følge han, både jeg og faren, ingen som synes det er rart vel? altså, ny i gamet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er helt vanlig at både mamma og pappa er med, like vanlig som at bare en av dem har anledning. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatemor1365381175 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Vi har følgt borna vore til fyrste skuledag begge to. Synest det er ein viktig dag å markere,så vi lar fyrsteklassingen velge middag den dagen og invitere gjerne besteforeldre til kake og kaffi : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nei, jeg har sett de som har med seg både far og mor, tanter og onkler og besteforeldre på første skoledag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gro123 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 De fleste har vel lyst å ha både mamma og pappa der, men det er vel varierende hva som lar seg gjøre. Vi går begge to! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ikke rart:-) Håper dere får en hyggelig skolestart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solfryd Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nei, jeg har sett de som har med seg både far og mor, tanter og onkler og besteforeldre på første skoledag. "Nei, jeg har sett de som har med seg både far og mor, tanter og onkler og besteforeldre på første skoledag." Wtf??? Det virker jo bare idiotisk. Mor og far er vel nok i massevis! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 "Nei, jeg har sett de som har med seg både far og mor, tanter og onkler og besteforeldre på første skoledag." Wtf??? Det virker jo bare idiotisk. Mor og far er vel nok i massevis! Det er åpenbart forskjellige meninger om det. Her i familien har det bare vært mamma, som har fulgt barnet til skolen 1. skoledag, og jeg må medgi at det holder det. Vi får jo bare lov til å være med på hilsingen på rektor og klasselæreren og et kvarter eller noe slikt av første timen, og etterpå blir vi sendt på gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg tror det skal noe til å skille seg ut første skoledag. Vi hører til en stor skole, og har sett både én av foreldrene, begge, og "halve storfamilien" følge førsteklassingen. Våre barn har hatt med seg begge foreldrene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nei, det er absolutt ikke rart Gratulerer og lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Det er åpenbart forskjellige meninger om det. Her i familien har det bare vært mamma, som har fulgt barnet til skolen 1. skoledag, og jeg må medgi at det holder det. Vi får jo bare lov til å være med på hilsingen på rektor og klasselæreren og et kvarter eller noe slikt av første timen, og etterpå blir vi sendt på gangen. Du synes det holder med bare mamma, hva sier pappan da? Her var pappan like ivrig på å være med, filme og knipse som meg og det er jeg veldig glad for. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Du synes det holder med bare mamma, hva sier pappan da? Her var pappan like ivrig på å være med, filme og knipse som meg og det er jeg veldig glad for. ) Han hadde ikke tid. Dessuten er det 24 år siden at eldstemann hadde sin første skoledag og dengang var det ikke vanlig at pappaene tok fri for å følge barn til 1. skoledag. Når praksisen først var etablert så gjorde vi det bare på samme måten med de andre barna, dessuten er jeg like flink til å ta bilder som han er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Koselig for både dere og gutten, det! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Som de andre sier - "alt" er vanlig. Er jo ikke helt uvanlig at en av foreldrene ikke har anledning, men tror de fleste forsøker å prioritere å være med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Klart dere kan følge han begge to, det er jo helt naturlig. Vi skal følge vå eldste til sin første skoledag i morgen, gleder oss veldig. Blir spennende tid fremover. Lykke til! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blir litt oppgitt over folks usikkerhet Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Foreldre/folk må begynne å stole litt mer på seg selv altså Hvis dolfolket nå sa "det er rart", ville helt ærlig talt en av dere misset denne sjangsen som er "once in a lifetime"??? Hvis dere begge vil gå og har muligheten til det så gå!! Det må da være revnende likegyldig hva folket her inne mener om det. Tror du ærlig talt at det ER rart at mor og far møter sammen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.