Gjest LisaPresley Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hva er ditt beste tips når det gjelder babyer og søvn? Babyen vår klarer ikke å sovne selv og blir urolig og skriker så fort vi legger h*n i senga. Tar ikke smokk og er 7 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Trygghet og atter trygghet. Ikke tving så små barn til noe, det er min personlige mening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ved puppen Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Mine sovnet ved puppen hver kveld helt til de begynte på barnehagen (12 mnd), da var de så slitne om kvelden at de sovnet greit av seg selv, og sov 11 timer.. De få kveldene jeg ikke var hjemme når de skulle legge seg mens de var babyer, sovnet de enten på fanget mens de fikk utpumpet melk på flaske, eller de fikk være oppe og sitte på fanget til pappa eller barnevakten til de sovnet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.