Gå til innhold

svinrinfluensa og 1. skoledag

Gjest majas mamma

Anbefalte innlegg

Gjest Egil, læreren din.

Jeg har klemt på flere lærere jeg. :o) Hadde en lærer på gymnaset som var så skjønn at han bare måtte klemmes på av og til! Og når jeg treffer ham nå, over 20 år etter, så klemmer vi da også. *Sender en klem til Egil*

''*Sender en klem til Egil*''

Takk for klemmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Attekattenoa

3

• pekkaline

3

• Persille1365381127

2

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127

Oi, har du fått skolestarter allerede? :-) Som tida flyr!Synes ikke det er lenge siden du hadde en bitteliten jente:-)

Hun er jo bitteliten!

Men jo, hun startet på skolen i går - drøyt seks år og fire måneder gammel :) Dvs at jeg nå har vært på DOL i litt over syv år! Leeeenge...

Men jeg synes hun er liten, selv om hun samtidig er veldig stor jente - og klarer mer enn mange andre på sin egen alder. Ettersom hun både leser og skriver er det jo strengt tatt på tide med noe annet enn barnehage også :)

Hadde det vært opp til meg hadde hun hatt et år til i bhg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bitteliten!

Men jo, hun startet på skolen i går - drøyt seks år og fire måneder gammel :) Dvs at jeg nå har vært på DOL i litt over syv år! Leeeenge...

Men jeg synes hun er liten, selv om hun samtidig er veldig stor jente - og klarer mer enn mange andre på sin egen alder. Ettersom hun både leser og skriver er det jo strengt tatt på tide med noe annet enn barnehage også :)

Hadde det vært opp til meg hadde hun hatt et år til i bhg ;)

:-)

Jeg tenkte akkurat det samme selv - at jeg gjerne skulle latt han gå i bhg ett år til fremfor skolestart som 6-åring, selv om han leste allerede.

Nå er han inne i sitt siste år på barneskolen.... rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vi vokse som er mest opptatt av håndhilsing? For barna vil jeg tro det føles enda tryggere og koseligere å få en klapp på skulderen :)

For min del er jeg ikke redd for håndhilsing, men jeg tenker på de som er i utsatte grupper og som ikke bør smittes av influensaen. Igrunnen føles det greit at man tar hensyn til slike grupper selv om man ikke er i en risikogruppe selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sier, dette tar helt av.....massehysteri.

Hvis jeg hadde hatt et kroniskt sykt barn så tror jeg at jeg hadde vært veldig glad for alle tiltak som ble igangsatt for å unngå for stor smittespredning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...