Gjest Drikker ikke melk Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er det lov å sende med barna saft(fun light) på skolen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest just kidding Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nei, bare saft fra Nora ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vet ikke hva som er lov, men jeg hadde aldri gjort det selv. Liker ikke "light" produkter - det er slett ikke bra for kroppen. Hva med vann? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Snuppa drikker heller ikke melk. Ho har stort sett med vann. (Fryser ned på halvfull flaske på kvelden, og fyller opp resten med vann neste morgen) Noen få ganger får ho saft, og noen ganger tar jeg i litt c-vitamin-brustablett. Jeg har ikke hørt noe om hva som er lov eller ikke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 På vår skole harde ikke satt noen regler for hvilken drikke som er lov å sende med, men de informerte på foreldremøtet tidlig i fjor høst om at ungene kun fikk drikke medbragt drikke til skolematen. Utenom matfriminuttet var det kun vann som var tillatt, så de ville vi skulle sende med kopper med navn på slik at ungene hadde kopp de kunne bruke til tørstedrikking utenom maten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nope. Ikke på vår skole i allefall. De kan ikke vite om det er sukker eller ikke i den....sier de her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Aner ikke. Guttungen drikker heller ikke melk, han har med vannflaske som jeg fyller opp med isbiter om morran. Et par år har han hatt juice på skolen istedetfor melk. I den klassen jeg var i praksis i fjor (første trinn), la læreren ned veto mot saft. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hos oss oppfordrer skolen alle til kun å sende med vann, dermed er det ikke helt PK å sende med saft. Men noe forbud er det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det bør du sjekke på akkurat deres skole. Det er mange ulike regler ute og går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 På vår skole er det lov, men det beste er jo vann da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 På vår skole har jeg aldri hørt om noe forbud, selv om de kanskje ikke ønsker saftdrikking. Selv om jeg pleier å sende med vann på skolen, ville jeg syns det var utidig innblanding fra skolens side å nekte meg å gi ungen saft. De har forbud mot godterier, ellers er det opp til hver klasse å lage "klasseregler". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nja... Kan du ikke heller sende med juice? Fun light er forøvrig ikke saft, jeg tror ikke du finner ordet saft på flaska i det hele tatt og etter hva jeg har lest har de faktisk ikke lov til å kalle den saft, det finnes nemlig ikke noe naturlig i den der... Rene kjemikaliesmørja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Nja... Kan du ikke heller sende med juice? Fun light er forøvrig ikke saft, jeg tror ikke du finner ordet saft på flaska i det hele tatt og etter hva jeg har lest har de faktisk ikke lov til å kalle den saft, det finnes nemlig ikke noe naturlig i den der... Rene kjemikaliesmørja. Men et godt alternativ diabetikere.... og faktsik ganske så god _saft_ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det finnes da ingen lover mot hva man skal sende med barna på skolen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva med å heller legge en vannflaske i fryseren om kvelden. Kan love deg den lesker godt i løpet av skoledagen! Å smådrikke på saft/brus/juice er skadelig for tennene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Men et godt alternativ diabetikere.... og faktsik ganske så god _saft_ God? Smaken er som baken, heldigvis. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest så da så da Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 God? Smaken er som baken, heldigvis. ) Synes også at fun light saft er god jeg. så da vi er minst to dolere som liker den/de.... hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes også at fun light saft er god jeg. så da vi er minst to dolere som liker den/de.... hehe personlig liker jeg husholdningssaft best, men jeg synes enkelte smaker av fun er helt ok, selv om fun generelt sett ikke er storfavoritt. Man kjenner liksom alt for godt den kunstigesmaken, men det gjelder jo også gøy-saftasynes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes også at fun light saft er god jeg. så da vi er minst to dolere som liker den/de.... hehe Det er nok mange som liker den, den har jo vært på markedet i årevis og selger tydeligvis bra. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Synes også at fun light saft er god jeg. så da vi er minst to dolere som liker den/de.... hehe Jeg liker den og ) Selv med fast nick ;O) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.