Lillemus Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250671417' post='4195322] Blåbær da? Ikke den blåfargen, dessuten blir den som morsan (?) sa rødlilla når den moses. Og når den henger på lynget er den stort sett veldig mørk blå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke den blåfargen, dessuten blir den som morsan (?) sa rødlilla når den moses. Og når den henger på lynget er den stort sett veldig mørk blå? Ok, den er jo ikke kongeblå, for å si det sånn...hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke den blåfargen, dessuten blir den som morsan (?) sa rødlilla når den moses. Og når den henger på lynget er den stort sett veldig mørk blå? laban sa det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det gjør jeg også. Foretrekker Icetea Lemon, mens mannen vil ha Green Ictea. Sender vanligvis ikke saft med på skolen, og hos oss praktiseres det skolemelk. Men er de tørste får de drikke vann i timen. Bringebær er min favoritt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 *he he* Nå er det (uheldigvis) lettere å få tak i blått godteri. Var det noen EU-regler som gjorde at Norge igjen måtte tillate blåfarge i mat og godteri? Uansett, ettersom jeg husker "forbudstiden", grøsser jeg litt når jeg ser unger med blå lepper og tunger sugende på blått godteri - det føles som om det er det verste godteriet som finnes. Men för all del - jag kan ta fel! ;-) Blått godteri er forbudt hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja, vi må ha blitt skremt til gangs som barn, siden store deler av vår generasjon har skrekk mot blått godteri. Av all skremselspropaganda som ble servert mot alt fra slemme menn til farlig sminke, så er det bare skrekken mot blått godteri som har nådd så dypt inn i barnesjela mi, i hvert fall... Samme her! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nå måtte jeg søke litt, og fant ut: ''Har sendt mail til Lerum og fått svar. Den har gått ut av produksjon pga for lite salg.'' Synd! http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t725857.html Synd ja ( Men vi har jo ikke kjøpt den så da.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.