Gå til innhold

Saft på skolen

Gjest Drikker ikke melk

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250671417' post='4195322]

Blåbær da?

Ikke den blåfargen, dessuten blir den som morsan (?) sa rødlilla når den moses. Og når den henger på lynget er den stort sett veldig mørk blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Lillemus

6

• laban

5

• fyrlykt

3

Mest aktive i denne tråden

Ikke den blåfargen, dessuten blir den som morsan (?) sa rødlilla når den moses. Og når den henger på lynget er den stort sett veldig mørk blå?

Ok, den er jo ikke kongeblå, for å si det sånn...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban sa det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Foretrekker Icetea Lemon, mens mannen vil ha Green Ictea. Sender vanligvis ikke saft med på skolen, og hos oss praktiseres det skolemelk. Men er de tørste får de drikke vann i timen.

Bringebær er min favoritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Nå er det (uheldigvis) lettere å få tak i blått godteri. Var det noen EU-regler som gjorde at Norge igjen måtte tillate blåfarge i mat og godteri?

Uansett, ettersom jeg husker "forbudstiden", grøsser jeg litt når jeg ser unger med blå lepper og tunger sugende på blått godteri - det føles som om det er det verste godteriet som finnes. Men för all del - jag kan ta fel! ;-)

Blått godteri er forbudt hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tatjana

Ja, vi må ha blitt skremt til gangs som barn, siden store deler av vår generasjon har skrekk mot blått godteri. Av all skremselspropaganda som ble servert mot alt fra slemme menn til farlig sminke, så er det bare skrekken mot blått godteri som har nådd så dypt inn i barnesjela mi, i hvert fall...

Samme her!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...