Gå til innhold

Kjære Rafa Benitez

laban

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2009/08/18/sport/fotball/liverpool/premier_league/rafa_benitez/7703752/

Jeg vet om en billig midtstopper. Han kan også brukes som spiss, i tilfelle han dyre spanjolen deres skader de lange beina sine igjen. Han er toppscorer på laget sitt, men har stort sett erfaringer fra femmerfotball. Imidlertid er han lærevillig og har mange andre gode kvaliteter.

Han går ikke på nattklubb, kjører ikke i fylla og har ikke sex. Han er altså mye mindre problematisk enn mange av dem du allerede har på lønningslista. Han snakker omtrent like mye engelsk som spillerne dere kjøper fra de tidligere franske koloniene i Afrika, og ca. 75% av ordforrådet hans er fotballuttrykk. Det burde altså gå greit.

Siden dere har pengeproblemer, foreslår jeg at vi starter forhandlingene på ca. 10 millioner. Han er ikke under kontrakt, så overgangen burde gå helt uten problemer. Du kjenner sikkert det norske systemet, der mødrene er fotballagenter. Jeg skal bare ha 10% av overgangssummen og månedslønna. Vi ser for oss ettårskontrakter fram til han blir myndig i 2017, men jeg kan forsikre at han ikke ønsker å spille for noen annen klubb enn Liverpool. Bonusordningene kan vi forhandle om etter hvert.

Jeg foreslår at han innkvarteres i sokkelen hos familien Torres. Fint om han kan spise der også, så får han kanskje i seg noe sunn mat innimellom. Til gjengjeld kan han sikkert se litt etter babyen deres, han er glad i å være sent oppe om kveldene.

Både jeg og junior er på cup i Oslo de kommende to helger, så du kan sende en agent for besiktigelse og papirarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Agentmamma in spee!

*Latterbrøl*

Denne bare MÅ du oversette og sende til Liverpool! :-)

(Jeg digger disse betraktningene dine!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, noe av det kuleste... Kjempebra!! Jeg "stjal" den, gjorde om litt og sendte avgårde på mail til gubben nå, tenker han får en tåre i øye bare av tanken:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...