laban Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/18/sport/fotball/liverpool/premier_league/rafa_benitez/7703752/ Jeg vet om en billig midtstopper. Han kan også brukes som spiss, i tilfelle han dyre spanjolen deres skader de lange beina sine igjen. Han er toppscorer på laget sitt, men har stort sett erfaringer fra femmerfotball. Imidlertid er han lærevillig og har mange andre gode kvaliteter. Han går ikke på nattklubb, kjører ikke i fylla og har ikke sex. Han er altså mye mindre problematisk enn mange av dem du allerede har på lønningslista. Han snakker omtrent like mye engelsk som spillerne dere kjøper fra de tidligere franske koloniene i Afrika, og ca. 75% av ordforrådet hans er fotballuttrykk. Det burde altså gå greit. Siden dere har pengeproblemer, foreslår jeg at vi starter forhandlingene på ca. 10 millioner. Han er ikke under kontrakt, så overgangen burde gå helt uten problemer. Du kjenner sikkert det norske systemet, der mødrene er fotballagenter. Jeg skal bare ha 10% av overgangssummen og månedslønna. Vi ser for oss ettårskontrakter fram til han blir myndig i 2017, men jeg kan forsikre at han ikke ønsker å spille for noen annen klubb enn Liverpool. Bonusordningene kan vi forhandle om etter hvert. Jeg foreslår at han innkvarteres i sokkelen hos familien Torres. Fint om han kan spise der også, så får han kanskje i seg noe sunn mat innimellom. Til gjengjeld kan han sikkert se litt etter babyen deres, han er glad i å være sent oppe om kveldene. Både jeg og junior er på cup i Oslo de kommende to helger, så du kan sende en agent for besiktigelse og papirarbeid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 *LOL* Veldig bra skrevet! I like :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 *Flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hihi.... )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 ’’Du kjenner sikkert det norske systemet, der mødrene er fotballagenter.’’ LOL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agentmamma in spee! Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 *Latterbrøl* Denne bare MÅ du oversette og sende til Liverpool! :-) (Jeg digger disse betraktningene dine!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Fantastisk! ROTFL! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Cool :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hahahaha, nydelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hahaha, noe av det kuleste... Kjempebra!! Jeg "stjal" den, gjorde om litt og sendte avgårde på mail til gubben nå, tenker han får en tåre i øye bare av tanken:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Utrolig bra skrevet :-DDDD 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.