Gå til innhold

Vi menn

Gjest mannemannemannen

Anbefalte innlegg

Gjest mannemannemannen
Skrevet

Det var rart å lese et halvgammelt Vi menn og se et innlegg jeg hadde skrevet selv på trykk i samlivsspalten.. De hadde redigert det litt og gitt det nytt nick da.. Har aldri tenkt på at de plukker fritt fra doktoronline selv om jeg selvfølgelig har sett at de tar det fra doktoronline...

Skrevet

Hva mener du, tar de fra doktoronline og sier det er fra brev til dem selv, eller skriver de at innlegget er hentet fra doktoronline?

Gjest jhfjgljglkgjfhgfgfxgf
Skrevet

Jeg har faktisk sett flere av mine innlegg der:-)

Bare det pirrer folk nok, publiseres hva som helst....

Skrevet

Hva mener du, tar de fra doktoronline og sier det er fra brev til dem selv, eller skriver de at innlegget er hentet fra doktoronline?

De henter hele eller deler av en tråd herfra og trykker dette i bladet. En dobbeltside i hvert nummer. (Omtrent halvparten av siden herfra og halvparten er det eksperter som varer på. Lurer på om dette også er hentet herfra med legens svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...