Gå til innhold

Trenger interiørtips - kjøkken :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal døra stå ute/oppe mens dere bruker stekeovnen da? Hørtes litt upraktisk ut egentlig.

Skapene er delt i to, og med to dører. Ovnen står midt i skapet med dør over og under seg :)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

10

• mariaflyfly

6

• Elis31

5

• candyqueen_83

4

Skrevet

Kjempefint kjøkken! Men jeg hadde nok heller valgt en liten hylle med noen søte krukker og sånne småtterier på enn det maleriet.

Det er mulig vi gjør det istedet, ja... Må nok se det ferdige kjøkkenet først og ta det derfra :)

candyqueen_83
Skrevet

Skapene er delt i to, og med to dører. Ovnen står midt i skapet med dør over og under seg :)

Aah :o) Trodde det var en hel dør som måtte stå ute. Hehe.

Skrevet

Aah :o) Trodde det var en hel dør som måtte stå ute. Hehe.

_Det_ hadde nok blitt litt tungvindt, ja ;)

Skrevet

Igjen, takk for tips!

Jeg ser på siden til "Smartpanel" at de har lister som er beregnet å bruke til slike "problemer" vi vil få, så nå er mannen min med på notene ;-)

Det blir unektelig mye finere med nye foringer rundt vinduet. Sannsynligvis er det ikke dyrere heller, men mer arbeid.

Skrevet

Det blir unektelig mye finere med nye foringer rundt vinduet. Sannsynligvis er det ikke dyrere heller, men mer arbeid.

På nettsiden ser disse spesiallistene veldig fine ut, så vi skal iallefall sjekke dem ut før vi gjør noe drastisk (vinduene våre er bare 9 år gamle) ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...