Gjest hva er mest vanlig Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Trenger man å servere varmmat i bursdag? Tenkte å ha selskapet midt i uka ca kl 18 og da har jo de fleste spist middag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 nei, det trenger man ikke. Her er det ganske vanlig med selskap der det bare serveres kaker og snacks:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Her er det vanlig å servere varmmat. Men klart det går fint an å ha bursdag uten. Jeg hadde da satt stor pris på å vite det på invitasjonen slik at barnet hadde spist mat før bursdagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mat er kos Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Mine har alltid fått noe "ordentlig mat" først i barnebursdager, og gjerne står det noe sånt som "vi griller pølser på bål" eller "Først spiser vi pappas supergryte" e.l. i invitasjonen. Hvis man ikke vil ha mat, så er det sikkert greit (antar at det er lokale varianter på dette) - men jeg ville nok gjerne likt å vite at det IKKE er mat slik at jeg får gitt mine ett eller annet å spise før de går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bursdag er gøy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Vi prøver igjen....(svaret havnet i feil tråd først, av en eller annen merkelig grunn) Hva jeg tror er mest vanlig? Pølse, pizza etc først, så kaker, is etc. Det skjer i 100% av tilfellene her i gården, og i de gårdene som min barn vanker Har blitt maaaaange slike selskap i årenes løp. Men at det ikke _kan_ gjøres på andre måter, se _det_ er en helt annen sak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Pølser eller pizzasnurrer pleier å slå an! Jeg hadde regnet med at du serverte noe middagsaktig før søtsakene hvis min unge skulle til deg i bursdag. (hvis det ikke sto noe annet i innbydelsen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Her omkring er det vanlig med bursdager både med og uten (varm)mat, også selv om selskapet er i middagstiden, og det pleier ikke stå noe om det i invitasjon, så det gjelder å være forberedt på alt. Heldigvis er vi alle istand til å spise oss mette på kaker, iallefall til vi kommer hjem og kan få oss noe annet Men pølsebod eller andre måter å servere pølser på er også ganske vanlig og helt flott. Kjøpepizza brukes også. Men hvis selskapet ikke er før 18 er jeg enig i at det er mulig å få spist litt først. God bursdag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Her serverer vi pizzasnurrer og kyllingpølser. Og så velger de selv. Frøkna har en del muslimske barn i klassen og da er kyllingpølser "safe" mat. Bløtkake, sjokoladekake og boller etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Her er det vanlig med varm mat, ikke bare kaker. Jeg hadde forventet litt ordentlig mat i en bursdag kl 18, det er ikke alle som rekker å lage middag, spise middag og skifte til bursdag før kl 18 ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Man trenger absolutt ikke det. Jeg synes det er greit å servere varmmat om man inviterer til selskap før kl. 18. Etter det så har - som du sier - de fleste spist middag allerede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.