Gå til innhold

Syk liten frøken...

janeymor

Anbefalte innlegg

Lillemor på 3 år fikk feber forrige onsdag ettermiddag. Sliten etter barnehagen og tidlig kvelden. Dagen etter holdt vi henne hjemme fra barnehagen. Hun var litt småpjuskete og hadde svak feber om kvelden. Vi holdt henne også hjemme fredagen, men da var hun så å si frisk.

Natt til i dag hostet hun hele natten omtrent. Klynket i søvne og våknet i høy feber. Jeg har holdt henne hjemme fra barnehagen og nå i kveld har hun feber igjen! Hva kan dette være? Tenker på svineinfluensaen, men hun er forholdsvis pigg og det minner om helt vanlig forkjølelse som kommer om høsten..

Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bursdag er gøy

Hva jeg tror er mest vanlig? Pølse, pizza etc først, så kaker, is etc.

Det skjer i 100% av tilfellene her i gården, og i de gårdene som min barn vanker ;) Har blitt maaaaange slike selskap i årenes løp.

Men at det ikke _kan_ gjøres på andre måter, se _det_ er en helt annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest preludium

Dette er ganske sikkert svineinfluensaen. Vi har også hatt det, med lignende symptomer. Legen sa at influensasymptomer i disse dager som ledsages av feber må man anta er svineinfluensaen. Altså hoste, tett nese, hodepine, slapphet bl.a Da skal man holde seg hjemme i minst 7 dager, unngå butikk, barnehage, skole og lignende. Svineinfluensaen er faktisk ganske lett dersom man slipper komplikasjonene eller er utsatt for andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...