janeymor Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Lillemor på 3 år fikk feber forrige onsdag ettermiddag. Sliten etter barnehagen og tidlig kvelden. Dagen etter holdt vi henne hjemme fra barnehagen. Hun var litt småpjuskete og hadde svak feber om kvelden. Vi holdt henne også hjemme fredagen, men da var hun så å si frisk. Natt til i dag hostet hun hele natten omtrent. Klynket i søvne og våknet i høy feber. Jeg har holdt henne hjemme fra barnehagen og nå i kveld har hun feber igjen! Hva kan dette være? Tenker på svineinfluensaen, men hun er forholdsvis pigg og det minner om helt vanlig forkjølelse som kommer om høsten.. Hva tror du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bursdag er gøy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hva jeg tror er mest vanlig? Pølse, pizza etc først, så kaker, is etc. Det skjer i 100% av tilfellene her i gården, og i de gårdene som min barn vanker Har blitt maaaaange slike selskap i årenes løp. Men at det ikke _kan_ gjøres på andre måter, se _det_ er en helt annen sak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bursdag er gøy Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Oj... svaret under her havnet helt feil jo. Rart! Beklager så mye. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det kan godt være svineinfluensa, hold henne hjemme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest preludium Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Dette er ganske sikkert svineinfluensaen. Vi har også hatt det, med lignende symptomer. Legen sa at influensasymptomer i disse dager som ledsages av feber må man anta er svineinfluensaen. Altså hoste, tett nese, hodepine, slapphet bl.a Da skal man holde seg hjemme i minst 7 dager, unngå butikk, barnehage, skole og lignende. Svineinfluensaen er faktisk ganske lett dersom man slipper komplikasjonene eller er utsatt for andre ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.