Gjest Kanal Fem Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen som ser på det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har vært innom programmet. Etterpå gleder jeg meg veldig over å kun ha ett barn!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja jeg ser jevnlig på programmet. Blir alltid fasinert av hvordan de kommer seg igjennom hverdagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanal Fem Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ja jeg ser jevnlig på programmet. Blir alltid fasinert av hvordan de kommer seg igjennom hverdagen. Jeg så på Oprah når moren i huset var med og hun sa at de hadde problem i ekteskapet og dem viste fram ett blad der det stod at han hadde vært utro. Hørt noe om det? De virker jo så lykkelig i serien ;-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JohnAndKateNotSoGreat Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg så på Oprah når moren i huset var med og hun sa at de hadde problem i ekteskapet og dem viste fram ett blad der det stod at han hadde vært utro. Hørt noe om det? De virker jo så lykkelig i serien ;-( http://blog.beliefnet.com/idolchatter/2009/03/jon-gosselin-of-jon-kate-plus.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingsedama Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg så på Oprah når moren i huset var med og hun sa at de hadde problem i ekteskapet og dem viste fram ett blad der det stod at han hadde vært utro. Hørt noe om det? De virker jo så lykkelig i serien ;-( De er separert stod det etteller annet sted på nettet.. husker ikke om det var utroskap som var hovedårsaken, men de kranglet om nettopp serien.. hun ville starte sesong 6, men han ville ikke mer, siden han så at ungene ikke hadde godt av det.. Artig serie, men samtidig, etter å ha sett en del av de "behind the camera" episodene, så mistet jeg litt resepekten for de, om man kan kalle det respekt. Det er til enhver tid minst åtte voksne tror jeg det var, og sekslingene tror at tv-teamet er onkler og tanter.. men skjønner det jo igrunn veldig godt, de har jo ikke hatt en dag i hele livet sitt uten kamerateamet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanal Fem Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 De er separert stod det etteller annet sted på nettet.. husker ikke om det var utroskap som var hovedårsaken, men de kranglet om nettopp serien.. hun ville starte sesong 6, men han ville ikke mer, siden han så at ungene ikke hadde godt av det.. Artig serie, men samtidig, etter å ha sett en del av de "behind the camera" episodene, så mistet jeg litt resepekten for de, om man kan kalle det respekt. Det er til enhver tid minst åtte voksne tror jeg det var, og sekslingene tror at tv-teamet er onkler og tanter.. men skjønner det jo igrunn veldig godt, de har jo ikke hatt en dag i hele livet sitt uten kamerateamet.. Ja enig. Det blir jo for mye til de stakkars ungene. Men det var noe med utroskap fra hans side også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Iblant, når jeg slumper innom. Men orker sjelden se det ferdig, det er jo kveld og endelig voksentid, liksom. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har ikke kanal FEM 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanal Fem Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.