Gå til innhold

Klistremerkenavnelapper :-D

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"i år"?? ;-)

Barnet har da samme navn som i fjor og året før der, så her tærer vi kun på gammelt lager;-) Sist jeg bestilte, tror jeg det var fra Askeladden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"i år"?? ;-)

Barnet har da samme navn som i fjor og året før der, så her tærer vi kun på gammelt lager;-) Sist jeg bestilte, tror jeg det var fra Askeladden.

*s*

Typisk skoleårsoppstartsspørsmål, mellomsten må ha en ny forsyning ;-)... jeg eeeeelsker laaaange ord i dag hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp merketusj og skriv inni klærne i stedet. Mye raskere:-) (Ellers må man jo ta fram dette verktøyet som kalles.....strykejern....`)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250677021' post='4195363]

*s*

Typisk skoleårsoppstartsspørsmål, mellomsten må ha en ny forsyning ;-)... jeg eeeeelsker laaaange ord i dag hehe..

Kanskje man skulle hatt et eget skoleoppstartsspørsmålsforum på dol? ;-) Eller kanskje to, ett for skoleoppstartsspørsmålfornyeførsteklassingerforum og ett for skoleoppstartspørsmålforlittstørrebarnforum? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp merketusj og skriv inni klærne i stedet. Mye raskere:-) (Ellers må man jo ta fram dette verktøyet som kalles.....strykejern....`)

Tiltredes!

Klistremerkenavnelapper er dog likevel en nødvendighet på matbokser og denslags:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltredes!

Klistremerkenavnelapper er dog likevel en nødvendighet på matbokser og denslags:-)

Skriver på disse også jeg. Om det skulle være nødvendig. (Akkurat matbokser har ho imidlertid aldri klart å miste) Men drikkeflasker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle hatt et eget skoleoppstartsspørsmålsforum på dol? ;-) Eller kanskje to, ett for skoleoppstartsspørsmålfornyeførsteklassingerforum og ett for skoleoppstartspørsmålforlittstørrebarnforum? ;-)

Ja, så absolutt ;-)

Det er nå fint å se lange ord i 2009 :-) altfor mange deler opp ord i hytt og pine. "skole opp start", "første klassing". "data maskin" ......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver på disse også jeg. Om det skulle være nødvendig. (Akkurat matbokser har ho imidlertid aldri klart å miste) Men drikkeflasker....

De lappene vi har fra Askeladden sitter som klistret (sic!) på alt - til og med på svømmebrillene:-) Når man har ganske dyre svømmebriller, og junior fort kan glemme igjen i svømmehallen, er det absolutt en fordel med navnemerking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250677648' post='4195374]

Ja, så absolutt ;-)

Det er nå fint å se lange ord i 2009 :-) altfor mange deler opp ord i hytt og pine. "skole opp start", "første klassing". "data maskin" ......................

*he he* Eller enda verre når ordoppdelingen gir annen mening.

"Ananas ringer" - hallo? Er det noen hjemme?

"Tunfisk biter i vann" - au!

osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men drikkeflasker....''

Det er et kapittel for seg selv... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he* Eller enda verre når ordoppdelingen gir annen mening.

"Ananas ringer" - hallo? Er det noen hjemme?

"Tunfisk biter i vann" - au!

osv

Ja, det er ILLE! Jeg lurer på hvor lærefeilen ligger? Det ligger jo ikke i uttalen til folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250677894' post='4195383]

Ja, det er ILLE! Jeg lurer på hvor lærefeilen ligger? Det ligger jo ikke i uttalen til folk.

Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ett trykk til.

Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).

''Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).''

På min forrige mobil trengte jeg ikke å gå tilbake og slette, jeg bare tok mellomrom, tilbake og så skrev resten av ordet. Ett tastetrykk ekstra, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).''

På min forrige mobil trengte jeg ikke å gå tilbake og slette, jeg bare tok mellomrom, tilbake og så skrev resten av ordet. Ett tastetrykk ekstra, bare.

Ah,- må prøves! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lappene vi har fra Askeladden sitter som klistret (sic!) på alt - til og med på svømmebrillene:-) Når man har ganske dyre svømmebriller, og junior fort kan glemme igjen i svømmehallen, er det absolutt en fordel med navnemerking.

Jeg har kanskje vært litt bortskjemt med at jeg slipper å merke slike ting. De blir ikke borte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1250677762' post='4195379]

''Men drikkeflasker....''

Det er et kapittel for seg selv... :-(

Ja, det er nok det... Heldigvis er de ikke så dyre da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...