Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvor bestiller dere navnelappene i år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest i år som i fjor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 http://www.merkmester.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 "i år"?? ;-) Barnet har da samme navn som i fjor og året før der, så her tærer vi kun på gammelt lager;-) Sist jeg bestilte, tror jeg det var fra Askeladden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 I år har jeg prøvd disse http://www.nordicprint.no/ tidligere har jeg brukt http://www.navnelapper.no/navnelapper.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 "i år"?? ;-) Barnet har da samme navn som i fjor og året før der, så her tærer vi kun på gammelt lager;-) Sist jeg bestilte, tror jeg det var fra Askeladden. *s* Typisk skoleårsoppstartsspørsmål, mellomsten må ha en ny forsyning ;-)... jeg eeeeelsker laaaange ord i dag hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kjøp merketusj og skriv inni klærne i stedet. Mye raskere:-) (Ellers må man jo ta fram dette verktøyet som kalles.....strykejern....`) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250677021' post='4195363] *s* Typisk skoleårsoppstartsspørsmål, mellomsten må ha en ny forsyning ;-)... jeg eeeeelsker laaaange ord i dag hehe.. Kanskje man skulle hatt et eget skoleoppstartsspørsmålsforum på dol? ;-) Eller kanskje to, ett for skoleoppstartsspørsmålfornyeførsteklassingerforum og ett for skoleoppstartspørsmålforlittstørrebarnforum? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kjøp merketusj og skriv inni klærne i stedet. Mye raskere:-) (Ellers må man jo ta fram dette verktøyet som kalles.....strykejern....`) Tiltredes! Klistremerkenavnelapper er dog likevel en nødvendighet på matbokser og denslags:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tiltredes! Klistremerkenavnelapper er dog likevel en nødvendighet på matbokser og denslags:-) Skriver på disse også jeg. Om det skulle være nødvendig. (Akkurat matbokser har ho imidlertid aldri klart å miste) Men drikkeflasker.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Kanskje man skulle hatt et eget skoleoppstartsspørsmålsforum på dol? ;-) Eller kanskje to, ett for skoleoppstartsspørsmålfornyeførsteklassingerforum og ett for skoleoppstartspørsmålforlittstørrebarnforum? ;-) Ja, så absolutt ;-) Det er nå fint å se lange ord i 2009 :-) altfor mange deler opp ord i hytt og pine. "skole opp start", "første klassing". "data maskin" ...................... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Skriver på disse også jeg. Om det skulle være nødvendig. (Akkurat matbokser har ho imidlertid aldri klart å miste) Men drikkeflasker.... De lappene vi har fra Askeladden sitter som klistret (sic!) på alt - til og med på svømmebrillene:-) Når man har ganske dyre svømmebriller, og junior fort kan glemme igjen i svømmehallen, er det absolutt en fordel med navnemerking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250677648' post='4195374] Ja, så absolutt ;-) Det er nå fint å se lange ord i 2009 :-) altfor mange deler opp ord i hytt og pine. "skole opp start", "første klassing". "data maskin" ...................... *he he* Eller enda verre når ordoppdelingen gir annen mening. "Ananas ringer" - hallo? Er det noen hjemme? "Tunfisk biter i vann" - au! osv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Skriver på disse også jeg. Om det skulle være nødvendig. (Akkurat matbokser har ho imidlertid aldri klart å miste) Men drikkeflasker.... ''Men drikkeflasker....'' Det er et kapittel for seg selv... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 *he he* Eller enda verre når ordoppdelingen gir annen mening. "Ananas ringer" - hallo? Er det noen hjemme? "Tunfisk biter i vann" - au! osv Ja, det er ILLE! Jeg lurer på hvor lærefeilen ligger? Det ligger jo ikke i uttalen til folk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tror jeg bestilte fra askeladden sist gang, det gikk i alle fall knallfort - et par dager så var lappene i postkassa. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250677894' post='4195383] Ja, det er ILLE! Jeg lurer på hvor lærefeilen ligger? Det ligger jo ikke i uttalen til folk. Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ett trykk til. Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...). ''Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).'' På min forrige mobil trengte jeg ikke å gå tilbake og slette, jeg bare tok mellomrom, tilbake og så skrev resten av ordet. Ett tastetrykk ekstra, bare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ''Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).'' På min forrige mobil trengte jeg ikke å gå tilbake og slette, jeg bare tok mellomrom, tilbake og så skrev resten av ordet. Ett tastetrykk ekstra, bare. Ah,- må prøves! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 De lappene vi har fra Askeladden sitter som klistret (sic!) på alt - til og med på svømmebrillene:-) Når man har ganske dyre svømmebriller, og junior fort kan glemme igjen i svømmehallen, er det absolutt en fordel med navnemerking. Jeg har kanskje vært litt bortskjemt med at jeg slipper å merke slike ting. De blir ikke borte:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1250677762' post='4195379] ''Men drikkeflasker....'' Det er et kapittel for seg selv... :-( Ja, det er nok det... Heldigvis er de ikke så dyre da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.