morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 ''Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).'' På min forrige mobil trengte jeg ikke å gå tilbake og slette, jeg bare tok mellomrom, tilbake og så skrev resten av ordet. Ett tastetrykk ekstra, bare. Slik var min forrige mobil også, men slik er det dessverre ikke på den jeg har nå :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...). Jeg bruker aldri ordboken. For vanskelig teknikk for et naut som meg... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...). Jeg trykker en gang på pil til høyre, så kan jeg fortsette med resten av ordet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg liker best de fra Askeladden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Kanskje man skulle hatt et eget skoleoppstartsspørsmålsforum på dol? ;-) Eller kanskje to, ett for skoleoppstartsspørsmålfornyeførsteklassingerforum og ett for skoleoppstartspørsmålforlittstørrebarnforum? ;-) Det morsomste ordet jeg har greid å skrive i et møtereferat var medarbeidertilfredshetsundersøkelsesevalueringsmøtereferat! DA koste jeg meg :-) (litt sær humor, ledelsen prøvde å lage masse forkortelser av det) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det morsomste ordet jeg har greid å skrive i et møtereferat var medarbeidertilfredshetsundersøkelsesevalueringsmøtereferat! DA koste jeg meg :-) (litt sær humor, ledelsen prøvde å lage masse forkortelser av det) Bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.