Gå til innhold

Klistremerkenavnelapper :-D

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

''Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).''

På min forrige mobil trengte jeg ikke å gå tilbake og slette, jeg bare tok mellomrom, tilbake og så skrev resten av ordet. Ett tastetrykk ekstra, bare.

Slik var min forrige mobil også, men slik er det dessverre ikke på den jeg har nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).

Jeg bruker aldri ordboken. For vanskelig teknikk for et naut som meg... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Og verre blir det nok. Når man skriver sms'er, og det sammensatte ordet man skal skrive ikke finnes (og man har på ordboken) - så er jo eneste mulighet å skrive ordene hver for seg, og så slå dem sammen etterpå. Og det kan man jo raskt bli litt lei av (å gå tilbake og slette mellomrommene altså...).

Jeg trykker en gang på pil til høyre, så kan jeg fortsette med resten av ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle hatt et eget skoleoppstartsspørsmålsforum på dol? ;-) Eller kanskje to, ett for skoleoppstartsspørsmålfornyeførsteklassingerforum og ett for skoleoppstartspørsmålforlittstørrebarnforum? ;-)

Det morsomste ordet jeg har greid å skrive i et møtereferat var

medarbeidertilfredshetsundersøkelsesevalueringsmøtereferat!

DA koste jeg meg :-)

(litt sær humor, ledelsen prøvde å lage masse forkortelser av det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomste ordet jeg har greid å skrive i et møtereferat var

medarbeidertilfredshetsundersøkelsesevalueringsmøtereferat!

DA koste jeg meg :-)

(litt sær humor, ledelsen prøvde å lage masse forkortelser av det)

Bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...