Gjest TantePc Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har de glede av det? Evt andre dataspill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Poden her har Sim City og har elsket det fra 8-årsalderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 The Sims kan godt fungere for den aldersgruppen, men ikke Sims 3, det blir for "avansert", gå heller for Sims 2. Forresten - de kan lære språk samtidig dersom man f.eks stiller inn på engelsk. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TantePc Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 The Sims kan godt fungere for den aldersgruppen, men ikke Sims 3, det blir for "avansert", gå heller for Sims 2. Forresten - de kan lære språk samtidig dersom man f.eks stiller inn på engelsk. ;-) Hun er engelsk så det går bra.. aner ikek forskjellen på disse så får sjekke ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tolvåringen min er hekta og niåringen liker også godt Sims Det jeg ser er at niåringen ofte trenger litt backup fra storesøster på Sims 3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TantePc Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Tolvåringen min er hekta og niåringen liker også godt Sims Det jeg ser er at niåringen ofte trenger litt backup fra storesøster på Sims 3. takk! da går jeg for dette, enten 2 eller 3 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.