Gå til innhold

fjerning av føflekker...

Gjest føflekker i ansiktet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal inn til en konsultasjon hos hudlegen snart. Føflekkene jeg skal fjerne er i ansiktet, og har planlagt en utenlandstur senere på dagen.... Noen andre som har fjernet føflekker i ansiktet her?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det skulle ikke være noe problem å reise. Du får en liten bandasje i ansiktet. Bare sørg for å få kjøpt med deg det spesialplasteret du skal bruke for å hindre at huden tykner og gir arr. det beskytter også mot sollys.

Skrevet

Det skulle ikke være noe problem å reise. Du får en liten bandasje i ansiktet. Bare sørg for å få kjøpt med deg det spesialplasteret du skal bruke for å hindre at huden tykner og gir arr. det beskytter også mot sollys.

Takk for svar.. Vet du hva dette plasteret heter????

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det husker jeg dessverre ikke. Men den er rødbrun, ca en cm bred og tvinnet opp på en rull av metall Metall i midten og på sidene). Dekt med lim under hele veien, så man klipper av en passe stor bit. Den gang jeg kjøpte det hadde de det bare på apoteket på Rikshospitalet, men jeg tror det nå finnes på vanlige apotek.

Skrevet

Det husker jeg dessverre ikke. Men den er rødbrun, ca en cm bred og tvinnet opp på en rull av metall Metall i midten og på sidene). Dekt med lim under hele veien, så man klipper av en passe stor bit. Den gang jeg kjøpte det hadde de det bare på apoteket på Rikshospitalet, men jeg tror det nå finnes på vanlige apotek.

Hei

Ikke det produktet Ulvinnen mener, men vet om "Mepiform". Finnes i flere størrelser og man kan klippe den opp i flere biter. Er ganske diskret og kan dusjes med og man kan ta av og sette på samme biten flere ganger. Spør på apoteket, ikke alltid det står i hylla.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hei

Ikke det produktet Ulvinnen mener, men vet om "Mepiform". Finnes i flere størrelser og man kan klippe den opp i flere biter. Er ganske diskret og kan dusjes med og man kan ta av og sette på samme biten flere ganger. Spør på apoteket, ikke alltid det står i hylla.

Det var et godt råd :)

Post det også under trådstarter, så er det større sjanse for at hun ser det.

Skrevet

Hei

Skrevet

Det var et godt råd :)

Post det også under trådstarter, så er det større sjanse for at hun ser det.

OK. :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har jeg funnet navnet på plasteret: Leukoplast.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...