Gjest føflekker i ansiktet.... Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hei. Jeg skal inn til en konsultasjon hos hudlegen snart. Føflekkene jeg skal fjerne er i ansiktet, og har planlagt en utenlandstur senere på dagen.... Noen andre som har fjernet føflekker i ansiktet her? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Det skulle ikke være noe problem å reise. Du får en liten bandasje i ansiktet. Bare sørg for å få kjøpt med deg det spesialplasteret du skal bruke for å hindre at huden tykner og gir arr. det beskytter også mot sollys. 0 Siter
Gjest føflekker i ansiktet.... Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Det skulle ikke være noe problem å reise. Du får en liten bandasje i ansiktet. Bare sørg for å få kjøpt med deg det spesialplasteret du skal bruke for å hindre at huden tykner og gir arr. det beskytter også mot sollys. Takk for svar.. Vet du hva dette plasteret heter???? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Takk for svar.. Vet du hva dette plasteret heter???? Det husker jeg dessverre ikke. Men den er rødbrun, ca en cm bred og tvinnet opp på en rull av metall Metall i midten og på sidene). Dekt med lim under hele veien, så man klipper av en passe stor bit. Den gang jeg kjøpte det hadde de det bare på apoteket på Rikshospitalet, men jeg tror det nå finnes på vanlige apotek. 0 Siter
zitrus Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Det husker jeg dessverre ikke. Men den er rødbrun, ca en cm bred og tvinnet opp på en rull av metall Metall i midten og på sidene). Dekt med lim under hele veien, så man klipper av en passe stor bit. Den gang jeg kjøpte det hadde de det bare på apoteket på Rikshospitalet, men jeg tror det nå finnes på vanlige apotek. Hei Ikke det produktet Ulvinnen mener, men vet om "Mepiform". Finnes i flere størrelser og man kan klippe den opp i flere biter. Er ganske diskret og kan dusjes med og man kan ta av og sette på samme biten flere ganger. Spør på apoteket, ikke alltid det står i hylla. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Hei Ikke det produktet Ulvinnen mener, men vet om "Mepiform". Finnes i flere størrelser og man kan klippe den opp i flere biter. Er ganske diskret og kan dusjes med og man kan ta av og sette på samme biten flere ganger. Spør på apoteket, ikke alltid det står i hylla. Det var et godt råd Post det også under trådstarter, så er det større sjanse for at hun ser det. 0 Siter
zitrus Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Hei Ikke det produktet Ulvinnen mener, men vet om "Mepiform". Finnes i flere størrelser og man kan klippe den opp i flere biter. Er ganske diskret og kan dusjes med og man kan ta av og sette på samme biten flere ganger. Spør på apoteket, ikke alltid det står i hylla. 0 Siter
zitrus Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Det var et godt råd Post det også under trådstarter, så er det større sjanse for at hun ser det. OK. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Takk for svar.. Vet du hva dette plasteret heter???? Nå har jeg funnet navnet på plasteret: Leukoplast. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.