Gå til innhold

Homofile bør ikke holde hender på Grønland

Anbefalte innlegg

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ShitDiddelyDo

13

• mariaflyfly

9

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest ei som garantert vil få halve DOL på nakken nå....
Skrevet

Hvem/hva går litt langt, muslimene på Grønland eller den homofile praksisen?

Hilsen

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg så det. Det er sånne innlegg som fører til fremmedhat. "Nordmenn må tilpasse seg muslimene på Grønland"?!?

Og det kommer fra en som har bodd i Norge i ti år. Det er så jeg får lyst til å stille meg opp på Grønland og kline med ei jente. Noen som melder seg frivillig?

Gjest mikkelina
Skrevet

Nordmenn bør innrette seg i bydelen??? HVA FAEN er det de innbilder seg? Beklager, men det ble jeg provosert av. Er slett ikke rasistisk eller fremmedfiendtlig, men å gå over Grønland er faktisk blitt litt ubehagelig. Det vrimler av (særlig) somaliske menn som tygger khat.

Ikke pokker om jeg innretter meg etter dem..

Gjest provokatør
Skrevet

Hilsen

Muslimene på Grønland.

Ettersom du er redd for å få halve dol på nakken mener du kanskje det motsatte? Eller ønsker du bare å provosere?

Gjest firepile
Skrevet

Hilsen

Prøver du å være morsom?

Skrevet

Det er helt hårreisende. Jeg leste i en annen artikkel at de vurderer å legge homoparaden over Grønland neste år. Isåfall stiller jeg som heiagjeng! For dette kan vi faktisk ikke akseptere.

Gjest mikkelina
Skrevet

Det er helt hårreisende. Jeg leste i en annen artikkel at de vurderer å legge homoparaden over Grønland neste år. Isåfall stiller jeg som heiagjeng! For dette kan vi faktisk ikke akseptere.

Knallidé å legge paraden over Grønland!''Isåfall stiller jeg som heiagjeng!'' - da er vi to! :-)

Skrevet

Nå fikk jeg veldig trang til å stemme Frp.

Ja, det sier litt om dette partiets tilhengere at de kan finne på å stemme på dem pga slikt som dette eller bensinpriser....

Skrevet

Ja, det sier litt om dette partiets tilhengere at de kan finne på å stemme på dem pga slikt som dette eller bensinpriser....

Amen.

Gjest provokatør
Skrevet

:)

Skrevet

Dette er jo bare helt dustete.

Her er artikkelen om det homofile paret som leide hverandre: http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/homofili/vold/7627204/

''- Det er viktig at dette ikke blir gjort til en Frp-sak med muslimer mot homofile. Denne episoden dreier seg om en person, framholder Michael.

''

Er jo akkurat dette Dagbladet gjør på en alldeles yppelig måte med sin herlige samfunnskritiske oppfølgingsartikkel. Gavepakke til Siv Jensen.

Skrevet

Jeg så det. Det er sånne innlegg som fører til fremmedhat. "Nordmenn må tilpasse seg muslimene på Grønland"?!?

Og det kommer fra en som har bodd i Norge i ti år. Det er så jeg får lyst til å stille meg opp på Grønland og kline med ei jente. Noen som melder seg frivillig?

Jeg gir gjerne noen kroner om vi starter en kronerulling for å kjøpe flybillett tilbake til Pakistan til denne idioten.

Gjest ikke PK
Skrevet

For første gang på lenge følte jeg sympati med en muslim. De vet da fortsatt forskjell på sykt og friskt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Ja, det sier litt om dette partiets tilhengere at de kan finne på å stemme på dem pga slikt som dette eller bensinpriser....''

Folk flest - som FRP elsker å snakke om - er idioter, men de skal i hvert fall ha for å kjenne sine velgere godt.

Skrevet

''Ja, det sier litt om dette partiets tilhengere at de kan finne på å stemme på dem pga slikt som dette eller bensinpriser....''

Folk flest - som FRP elsker å snakke om - er idioter, men de skal i hvert fall ha for å kjenne sine velgere godt.

*he he*

Men... heldigvis, får'n si, så stemmer fortsatt ikke "folk flest" i Norge Frp:-)

Skrevet

Dette er jo bare helt dustete.

Her er artikkelen om det homofile paret som leide hverandre: http://www.dagbladet.no/2009/08/19/nyheter/innenriks/homofili/vold/7627204/

''- Det er viktig at dette ikke blir gjort til en Frp-sak med muslimer mot homofile. Denne episoden dreier seg om en person, framholder Michael.

''

Er jo akkurat dette Dagbladet gjør på en alldeles yppelig måte med sin herlige samfunnskritiske oppfølgingsartikkel. Gavepakke til Siv Jensen.

Dette handler ikke om Siv Jensen og Frp, men om hvordan de muslimske verdiene dominerer i enkelte bydeler i Oslo. Det er da vel bra at det blir satt søkelys på dette?

Skrevet

Signerer!!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg gir gjerne noen kroner om vi starter en kronerulling for å kjøpe flybillett tilbake til Pakistan til denne idioten.

Jeg er med på den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...