Gjest Inglesia Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Hvordan sier du dette på engelsk: "Jeg er forresten ikke syk". Brukes "by the way" eller otherwise? Og brukes ordet i starten eller slutten av setningen? 0 Siter
Gjest Inglesia Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 By the way, I'm not ill. Sikker på det? Var egentlig det jeg trodde selv, men får det ikke helt til å stemme med ordboka... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Sikker på det? Var egentlig det jeg trodde selv, men får det ikke helt til å stemme med ordboka... Kommer litt an på hvem du skal si det til! Uformelt til en venn, bye the I am sick, litt mer formelt ville sagt; I am sorry, but, I think I am coming down with a cold or the flu... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Sikker på det? Var egentlig det jeg trodde selv, men får det ikke helt til å stemme med ordboka... Sikker er jeg aldri, men det er ihvertfall slik jeg ville sagt akkurat det du skreiv på norsk. Jeg er halvt engelsk. 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Sikker på det? Var egentlig det jeg trodde selv, men får det ikke helt til å stemme med ordboka... Jeg ville sagt det som mariaflyfly 0 Siter
laban Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Kommer litt an på hvem du skal si det til! Uformelt til en venn, bye the I am sick, litt mer formelt ville sagt; I am sorry, but, I think I am coming down with a cold or the flu... Nå oversetter du det motsatte av det Inglesia lurte på. Det siste forslaget passer ikke helt til spørsmålet hennes. Men jeg forsto hva du mente. 0 Siter
Elbereth Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Incidentallly, I' not ill. I'm not ill, by the way. By the way, I'm not ill. 0 Siter
Gjest Inglesia Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Incidentallly, I' not ill. I'm not ill, by the way. By the way, I'm not ill. Takk:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.