Gå til innhold

Hvor mange timer sover 2.klassingen din?

waxo

Anbefalte innlegg

Sånn ca i døgnet.

2.klassingen her sover mellom 10-10,5 timer i døgnet.

Hva med eldre unger?

Her sover 5.klassingen ca 9 timer. 8.klassingen ca 8,5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres akkurat ut som 1.klassingen min.

Er kjedelig å få så lite voksentid på kveldene da jeg må legge meg mellom 22-23 for å komme meg gjennom arbeidsdagen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres akkurat ut som 1.klassingen min.

Er kjedelig å få så lite voksentid på kveldene da jeg må legge meg mellom 22-23 for å komme meg gjennom arbeidsdagen. :(

2.klassingen legger seg 19.30 og sover innen kl 20, så vi har mange timer før det er kvelden.

De eldste er jo oppe, men de er ikke akkurat krevende :-)

Vi voksne er oppe 05.15, men ungene drøyer det til nærmere 06 før de står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

2.klassingen legger seg 19.30 og sover innen kl 20, så vi har mange timer før det er kvelden.

De eldste er jo oppe, men de er ikke akkurat krevende :-)

Vi voksne er oppe 05.15, men ungene drøyer det til nærmere 06 før de står opp.

''Vi voksne er oppe 05.15, men ungene drøyer det til nærmere 06 før de står opp.''

Oi, det var tidlig! Her står vi voksne opp 6.30 - 6.45 og barna ca kl. 7 - 7.15. Tidlig nok, synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreklassingen vår legger seg mellom 2000 og 2030 og står opp ca 0645. Det er sjelden hun faktisk sovner før kl 2100 så det skulle bli snaue 10 timer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun på 8 sover vel ca 10 timer, innimellom 9,5 time tenker jeg.

Hun på 5 sover mellom 10,5 og 11, 5 - men ca en gang i uka så sover hun 12 timer (i går kveld sovnet hun til barne-tv litt over 18, og sov til litt før 7 i morges :-)

Han på 10 sover ca 9 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Vi voksne er oppe 05.15, men ungene drøyer det til nærmere 06 før de står opp.''

Oi, det var tidlig! Her står vi voksne opp 6.30 - 6.45 og barna ca kl. 7 - 7.15. Tidlig nok, synes jeg :P

Vanesak :-)

Minsten har alltid våknet tidlig, og ettersom far drar 05.30 på jobb så står jeg også opp da. Får god tid :-)

Ungene kommer tuslende når de er klare for det, men kan ikke sove lenger enn til 06.30, da får vi det travelt for å rekke bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-11 timer.

Og i går slo han til med en 2-timers etter skoletid :-) Det har blitt litt sene kvelder i sommer, og vi har ikke hanket det helt inn ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 11 timer. Sov noen ganger 12 timer i ferien! Trenger mye søvn han min! Legger seg tidligere enn "alle" andre, men er innforstått med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.klassingen sover ca 10 timer, våkner da av seg selv uten vekkerklokke.

5.klassingen sover ca 11 timer - har alltid hatt behov for mer søvn enn lillebroren.

1-åringen sover ca 12 timer - må putte i smokken 1-2 ganger om natta, men sover da videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en 3. klassing som legger seg kl. 20, sovner vel rundt kl. 20.30-21.00 og står opp kl. 07.

5. klassingen vår legger seg 20.30. Hun sovner nok sjelden før 21. 30 og står opp kl. 07. I helgene sover hun gjerne til rundt 9-10 (og av og til lenger også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...