KaVa Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Skal på festival i helga, og dessverre er det meldt regn :-(. Jeg trenger dermed tips fra erfarne festivalfolk: Hva er lurt å ha med seg/på seg på festivalen (skal ikke overnatte på festivalområdet)? Festivalen er utendørs i en park, det er en hvis fare for at det kan bli noe gjørmete, ja.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Gode gummistøvler er et must, i hvertfall! Godt regntøy og ull innerst! Og gjerne regnponcho oppå! Sydvest! Mye mer behagelig å ha på enn hette, dessuten får du med deg musikk og kan kommunisere med de rundt deg. *med våt Madonnakonsert friskt i minnet* 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Gode gummistøvler er et must, i hvertfall! Godt regntøy og ull innerst! Og gjerne regnponcho oppå! Sydvest! Mye mer behagelig å ha på enn hette, dessuten får du med deg musikk og kan kommunisere med de rundt deg. *med våt Madonnakonsert friskt i minnet* *noterer* Sydvest! Hadde jeg ikke tenkt på. Må gå til anskaffelse... 0 Siter
ekte nick Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 *noterer* Sydvest! Hadde jeg ikke tenkt på. Må gå til anskaffelse... For all del: Ikke paraply. Ikke hvis du ikke vil få mange uvenner i alle fall! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 *noterer* Sydvest! Hadde jeg ikke tenkt på. Må gå til anskaffelse... ''*noterer* Sydvest! Hadde jeg ikke tenkt på. Må gå til anskaffelse...'' Anbefaler goretex-hatten (er den ikke i gortex da tro?) til Bergans fremfor sydvest! Har begge deler og hatten er langt mer anvendelig også når det ikke regner, men ok - den koster skjorta... 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 For all del: Ikke paraply. Ikke hvis du ikke vil få mange uvenner i alle fall! *he he he* - ser det for meg, ja. Og dessuten særdeles upraktisk! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 ''*noterer* Sydvest! Hadde jeg ikke tenkt på. Må gå til anskaffelse...'' Anbefaler goretex-hatten (er den ikke i gortex da tro?) til Bergans fremfor sydvest! Har begge deler og hatten er langt mer anvendelig også når det ikke regner, men ok - den koster skjorta... ''Anbefaler goretex-hatten (er den ikke i gortex da tro?) til Bergans fremfor sydvest! Har begge deler og hatten er langt mer anvendelig også når '' Absolutt ikke enig! Dvs. dersom du mener skiluen hvis original vel er Lowe's. Sydvest er superanvendelig til sitt bruk. Kanten ut gjør at regnet renner bort i stedet for å renne ned i nakken, og ørene er fri til å høre musikk :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 ''Anbefaler goretex-hatten (er den ikke i gortex da tro?) til Bergans fremfor sydvest! Har begge deler og hatten er langt mer anvendelig også når '' Absolutt ikke enig! Dvs. dersom du mener skiluen hvis original vel er Lowe's. Sydvest er superanvendelig til sitt bruk. Kanten ut gjør at regnet renner bort i stedet for å renne ned i nakken, og ørene er fri til å høre musikk :-) Jeg snakker om HATT ikke lue. http://bergans.no/dynamisk/ftp/produktbilder/bekledning/large/015_green.png Helt super! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Jeg snakker om HATT ikke lue. http://bergans.no/dynamisk/ftp/produktbilder/bekledning/large/015_green.png Helt super! Ah, ok! Tror jeg ville følt meg mer vel i sydvest, men det er nå meg 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Jeg snakker om HATT ikke lue. http://bergans.no/dynamisk/ftp/produktbilder/bekledning/large/015_green.png Helt super! Hmmmm - ikke dum. Skal sjekke om jeg finner den her i byen :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Jeg snakker om HATT ikke lue. http://bergans.no/dynamisk/ftp/produktbilder/bekledning/large/015_green.png Helt super! ... Men vil ikke regne renne ned i nakken på denne, forresten? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 ... Men vil ikke regne renne ned i nakken på denne, forresten? Jeg har ikke opplved det, men det er klart at en sydvest rekker lenger ut i nakken enn denne hatten gjør. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Støvler! Du kan få låne mine Hunter-festivalstøvler ;-) Regnklær, en regnfrakk kanskje? For å holde seg helt tørr, er det lurt med rengbukse også. Sydvest er kjekt. Et lag med ull innerst er kjekt, for regnklær kan bli klamme på innsida. Vanntett veske/sekk. Finnes regntrekk i løsvekt på Obs Sport. 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 For all del: Ikke paraply. Ikke hvis du ikke vil få mange uvenner i alle fall! ''For all del: Ikke paraply. Ikke hvis du ikke vil få mange uvenner i alle fall!'' Hvis man i det hele tatt får lov til å ta den med inn, da. Det er vel mest vanlig med forbud mot paraply, av sikkerhetsmessige årsaker? 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Støtter forslagene om regnponcho, gummistøvler og sydvest! :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Støtter forslagene om regnponcho, gummistøvler og sydvest! :-) ... Jeg kommer til å se ut som en forvokst femåring.... Med den forskjellen at jeg kommer til å ha et glass med "voksendrikke" i hånda, da.... :-) *Kjenner jeg gleder meg* 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 ... Jeg kommer til å se ut som en forvokst femåring.... Med den forskjellen at jeg kommer til å ha et glass med "voksendrikke" i hånda, da.... :-) *Kjenner jeg gleder meg* :-) Vi var hele familien på festival i regn i sommer, mor & sønn med regnponcho, far med regnjakke. Ingen tvil om hvem som kom best ut av seansen. :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 20. august 2009 Forfatter Skrevet 20. august 2009 Tusen takk for gode tips, alle. Men hva med å sitte på? Det er et naturlig, gresskledt amfi og i fjor (i finværet) satt de fleste der. Men i regn, vil dette bli gjørmete og ekkelt, og da holder det kanskje ikke med et sånn vanlig sitteunderlag? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Tusen takk for gode tips, alle. Men hva med å sitte på? Det er et naturlig, gresskledt amfi og i fjor (i finværet) satt de fleste der. Men i regn, vil dette bli gjørmete og ekkelt, og da holder det kanskje ikke med et sånn vanlig sitteunderlag? ''Men i regn, vil dette bli gjørmete og ekkelt, og da holder det kanskje ikke med et sånn vanlig sitteunderlag?'' Sånn ryggsekk med klappstol på? 0 Siter
Nellie Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 ... Jeg kommer til å se ut som en forvokst femåring.... Med den forskjellen at jeg kommer til å ha et glass med "voksendrikke" i hånda, da.... :-) *Kjenner jeg gleder meg* Husker jeg var på Quart Festival i øs-pøs regn, og øl-glasset mitt ble liksom aldri tomt.. bare utvannet. Mulig du skulle hatt med deg et lokk til drikkeglasset Ellers, dropp forfengeligheten og ha gode støvler og regnklær, som alle andre her sier 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.