Gå til innhold

Vinterpakken i Sportmann

hjemmy1365381145

Anbefalte innlegg

hjemmy1365381145

Ser det er et innlegg om vinterpakken lenger ned på siden her, men er det noen av dere som har kjøpt denne pakken tidligere som kan fortelle meg hvordan klærne er i størrelsen. Noen mener de er litt små??

Mine barn bruker str 122 og 152 til vanlig.

Ser de er i str 122/128 og 134/140, men vil tro 134/140 blir for stort, og til eldstemann som bruker str 152, er jeg litt usikker på om jeg skal bestille 146/152 el 158/164, er redd det siste blir litt for stort å jeg da, hm...

Noen som vet råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

I barnehagepakken var min erfaring at klærne varsmå i str. Men jeg synes klærne i vinterpakken er normal i størrelsen. dvs dattera mi brukte vinterdress fra Linus/lotta i str 122 i fjor vinter, men bukse og jakke fra vinterpakken i str 122/128 var litt for stor i fjor, og blir mer passe i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

I barnehagepakken var min erfaring at klærne varsmå i str. Men jeg synes klærne i vinterpakken er normal i størrelsen. dvs dattera mi brukte vinterdress fra Linus/lotta i str 122 i fjor vinter, men bukse og jakke fra vinterpakken i str 122/128 var litt for stor i fjor, og blir mer passe i vinter.

Og datteren min bruker str 122 i bukser og 122/128 i overdeler. så til minsten vil jeg tro 122/128 går greit. Til størsten din vet jeg ikke hva jeg vil råde deg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...