Gå til innhold

Utrolig frekt av kundebehandler!

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan hadde du reagert?
Skrevet

I går måtte jeg ringe til kundeservice hos et stort flyselskap. Det var flere ting jeg lurte på i forbindelse med en endring på billetter jeg hadde bestilt for over en måned siden.

Da jeg snakket med henne svarte hun på spørsmålene, men virket hele tiden litt stresset(ja hun får sikkert samme spørsmålene ørten ganger for dag). MEN... det som skjedde så

... hun spurte meg om jeg hadde laget meg en profil på nettsidene deres slik jeg kunne event endre på billetten der. Da sa jeg er litt usikker på det siden det var så lenge siden jeg bestilte billetten. Da jeg sa det så LO hun en tydelig hånende og litt hylende latter og la på røret! Er det mulig!!?

Det neste jeg var på vei til å si før hun begynte å le høyt var å takke for hjelpen og at jeg skulle finne ut om en event. profil på nettsidene deres.

Jeg ble skikkelig FORBANNA og sendte en skriftelig klage. Jeg oppga nummer jeg ringte fra og tidspunkt. Håper de kan finne ut hvem denne drittjenta var. Hadde jeg oppført meg slik i min jobb ville jeg fått sparken faktisk.

Hva hadde du gjort i samme situasjon?

Skrevet

Jeg hadde klaget. Man ler ikke av kundene, ikke på den måten!

Onsdag1365380628
Skrevet

Jo dette var utrolig frekt ingen tvil om det. Jeg velger likevel å tro at det var noe annet hun lo av, å at hun ikke greide å holde seg fra å knekke sammen av latter før samtalen var over.

Jeg personlig hadde ikke lagt noe i dette, annet enn at jeg hadde syntes det var merkelig oppførsel.

Skrevet

Jo dette var utrolig frekt ingen tvil om det. Jeg velger likevel å tro at det var noe annet hun lo av, å at hun ikke greide å holde seg fra å knekke sammen av latter før samtalen var over.

Jeg personlig hadde ikke lagt noe i dette, annet enn at jeg hadde syntes det var merkelig oppførsel.

''Jeg velger likevel å tro at det var noe annet hun lo av, å at hun ikke greide å holde seg fra å knekke sammen av latter før samtalen var over.''

Det tenkte jeg også på, men da burde vedkommende prøve å unnskylde seg, evt. ringe opp igjen etterpå og be om unnskyldning og forklare hva som skjedde.

Skrevet

Jeg har noen her på jobben som har jobbet på support. Ho fortalte om en lignende situasjon. Heldigvis hadde ho mulighet til å ringe opp kunden igjen. Grunnen til at ho begynte å le var noe som skjedde på kontoret hennes.....

Gjest hvordan hadde du reagert?
Skrevet

Det var ikke til å ta feil av. Latteren kom etter at hun sikkert var frustrert over å svare på samme spørsmålet ørtende gang den samme dagen. Det var ikke et type haha latter som du får av å le av noe morsomt. Det var et mer hånende og oppgitt hyl før røret ble lagt på. Og jeg ble ikke ringt opp igjen slik som er vanlig hvis linjen blir brutt.

Gjest hvordan hadde du regert?
Skrevet

''Jeg velger likevel å tro at det var noe annet hun lo av, å at hun ikke greide å holde seg fra å knekke sammen av latter før samtalen var over.''

Det tenkte jeg også på, men da burde vedkommende prøve å unnskylde seg, evt. ringe opp igjen etterpå og be om unnskyldning og forklare hva som skjedde.

Som jeg skrev til "onsdag" over her, så var ikke latteren til å ta feil av. Jeg hørte det var en type "frustrert over uvitende kunder-latter". Og det ble ikke forsøkt å ringe meg opp igjen.

Det var i hvert fall ikke første gangen hun gjorde det der, for det falt veldig naturlig for henne. Håper bare hun ikke behandler eldre mennesker også slik. For de har i hvert fall ikke peiling på info om flyselskapet og regler som ligger på nettet.

Håper hun får sparken ;) Samt en plagsom soppinfeksjon, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...