Gå til innhold

Mye skravling på jobben deres?

Gjest Mye skravling på jobben deres?

Anbefalte innlegg

Gjest Mye skravling på jobben deres?
Skrevet

Hos oss blir miljøet bare yngre og yngre og vi er kun gutter + meg som er jente. Nå er snittalderen snart 25 år eller noe og jeg selv er over 30. Når det er så mange unge gutter blir det ekstremt mye skravling og støy og folk er utrolig slappe og jobber ikke 100% effektivt. Det igjen går utover oss andre som gjør det. Er temmelig lei og har hatt opp dette med ungt miljø tidligere. Hvordan er det på deres jobber? Er det mye skravling og bråk? Er dette noe jeg bare må forvente?

Gjest lav arbeidsmoral
Skrevet

På min jobb er alle over 50, og der er det skravling og pauser dagen lang. Jeg har kontort ved siden av pauserommet, og jeg hører hvor ofte de tar pauser.

Det verste synes jeg, er at de starter arbeidsdagen med frokost.

Samtidig klager de over lav bemanning..

Gjest tmostils
Skrevet

Det er helvettes mye skravling og bråk veldig stor del av tiden, og det irriterer meg mer og mer (vi sitter i åpent landskap). På min arbeidsplass er det definitivt ikke de yngste som er verst.

Skrevet

På min arbeidsplass er de fleste mellom 25 og 35. Opplever ikke at skravling er et problem. Ingen jobber 100% effektivt hele dagen, pauser må man jo ha innimellom og det blir fem minutter ved kaffemaskinen noen ganger i løpet av dagen. Men alder har lite å si for skravlemengde. På min forrige arbeidsplass var det stort sprik i alder, og de yngste var langt fra de slappeste på arbeidsmoralen.

Skrevet

Vi er 8 stk (kontorjobb), og jevnt spredt i alder mellom 27 og 52. Tidligere var det nok en del skravling, men det siste halve året ar tempoet vært veldig høyt, og ingen har tid til å skravle unødig.

Nå synes jeg faktisk vi setter av for lite tid til pauser og skravling. Tror folk trives bedre med litt personlig prat og luft i hode og hjerne innmellom.

Skrevet

På min jobb er alle over 50, og der er det skravling og pauser dagen lang. Jeg har kontort ved siden av pauserommet, og jeg hører hvor ofte de tar pauser.

Det verste synes jeg, er at de starter arbeidsdagen med frokost.

Samtidig klager de over lav bemanning..

Hvilket yrke er det snakk om? :)

Skrevet

Nå har vel vi en snittalder som er omtrent 15 år høyere enn hos dere. Her tar alle ansvar. Noen ganger blir det litt skravling, men ikke noe problem. Uansett går ikke dette ut over andre i den forstand at andre må gjøre jobben til de som skravler. Vi har veldig adskilte oppgaver her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...