Gå til innhold

Skulderveske

Gjest spør og bli vis

Anbefalte innlegg

Gjest spør og bli vis
Skrevet

I mine unge dager var det riktig å bære skuldervesken på samme side som vesken.Da hadde den lett for å skli av skulderen.I dag har alle vesken over motsatt skulder.Er dette en motesak eller hva er det?Er det noen som har noen betraktninger over dette spørsmålet?

Skrevet

På andre siden for å unngå (utenlandske) veskenappere..

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener - mener du at man har reima over venstre skulder og veska hengende mot hofta på høyre siden med reima på skrå over brystet?

Det er da mye mer behagelig å bære veska sånn enn å ha den hengende over en skulder hvor den bare sklir ned. :o)

Skrevet

Er ikke dette noe som går litt i bølger? Eller rettere sagt: nå gjør folk som de vil. Men da jeg var ungdom, da lo vi av alle teite (gamle) damer som hadde reimen på skrå over brystet.

Gjør som du vil :)

Gjest spør og bli vis
Skrevet

Akkurat det samme tenkte jeg ;)

Ja ja det var kanskje litt uklart formulert :)

Skrevet

Jeg foretrekker å ha vesken slik at jeg ikke må holde den fast for at den ikke skal skli ned. Altså på skrå over brystet. Om det har noe med mote å gjøre aner jeg ikke, jeg har alltid hatt den sånn.

Gjest veskedama
Skrevet

Ja ja det var kanskje litt uklart formulert :)

...men har jeg blitt visere? *rister på hodet* ;)

Gjest spør og bli vis
Skrevet

...men har jeg blitt visere? *rister på hodet* ;)

Det var voldsomt.

Skrevet

Det kommer vel helt an på veska. Noen kan man ha på tvers over brystet, mens andre har for korte reimer (eller hva man skal kalle det) til at det er mulig.

Gjest veskedama
Skrevet

Det var voldsomt.

_du_ trenger da ikke å ta innover deg at jeg er treig??

*ler*

Skrevet

Det er praktisk:-) Selv om jeg oftest har en liten skinnryggsekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...