Gjest det lurte ho på Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det virker faktisk sånn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hm? Det er da mange her inne som ikke bor i by? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Que? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bygdetullingen her Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja, du får ikke reigistret deg på dol om du ikke bor i by. Derfor så mange som flytter til byen for tiden, vet du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kan du utdype litt hva du bygger den uttalen på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ''Det virker faktisk sånn...'' ehm.... basert på hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det lurte ho på Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 ''Det virker faktisk sånn...'' ehm.... basert på hva? Basert på svarene til folk som _ikke_ bor i by! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Basert på svarene til folk som _ikke_ bor i by! Skjønner ikke hva du mener... Slik jeg kjenner DOL, så bor folk spredt over hele landet, både på landet, i byen, i tettsteder og i boligfelt utenfor byer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det var den mest meningsløse kommentaren jeg har lest inne her på lenge... Ikke fordi jeg synes spørsmålet er spesielt dumt eller noe, men hvorfor ikke begrunne det, så hadde det jo faktisk vært mulig å argumentere mot deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Basert på svarene til folk som _ikke_ bor i by! Hvordan kan du vite om folk bor i by eller på landet? Jeg har vært her på DOL i lang tid, og jeg vet da ikke hvor folk bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hmm.... hva får deg til å lure på det? Det må du utdype litt. Det er jo opp til deg selv å fronte bygde-Norge (eller hvor det nå er du bor) hvis du vil ha et annet tyngdepunkt her. Det eneste jeg kommer på, er at når noen spør om forhandlere for spesielle produkter, er det enkelte Oslo-dolere som tror at alle bor i hovedstaden og gir butikktips deretter. Men det er jo ikke noe å irritere seg over, bare morsomt...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hmm.... hva får deg til å lure på det? Det må du utdype litt. Det er jo opp til deg selv å fronte bygde-Norge (eller hvor det nå er du bor) hvis du vil ha et annet tyngdepunkt her. Det eneste jeg kommer på, er at når noen spør om forhandlere for spesielle produkter, er det enkelte Oslo-dolere som tror at alle bor i hovedstaden og gir butikktips deretter. Men det er jo ikke noe å irritere seg over, bare morsomt...! Og når de lurer på hvor lang tid det tar å reise til xx sted uten å si hvorfra de skal reise... Da har jeg forstått det slik at da bor man i Oslo :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utenbys Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Og når de lurer på hvor lang tid det tar å reise til xx sted uten å si hvorfra de skal reise... Da har jeg forstått det slik at da bor man i Oslo :-) Heh, godt poeng. Jeg har stusset på det samme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Heh, godt poeng. Jeg har stusset på det samme Jeg bor forresten ikke i noen by. Men derimot langt inni innlandet og med skog og fjell, innsjøer og ville dyr som nærmeste nabo:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enslig fra byen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Neida, det er lov å spørre, svare og kommentere her inne, selvom man er enslig og uten barn. Man kan jo undre seg, ha kunnskaper, erfaringer og meninger selvom man ikke har barn selv. Så forumet er altså for enslige fra byen også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Absolutt ikke. Men, det er flere folk som bor i byer og da blir det gjerne flere folk på divers forum som bor i byer også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.