Gå til innhold

Er dette forumet kun for familier som bor i byer

Gjest det lurte ho på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bygdetullingen her

Ja, du får ikke reigistret deg på dol om du ikke bor i by. Derfor så mange som flytter til byen for tiden, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Basert på svarene til folk som _ikke_ bor i by!

Skjønner ikke hva du mener...

Slik jeg kjenner DOL, så bor folk spredt over hele landet, både på landet, i byen, i tettsteder og i boligfelt utenfor byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var den mest meningsløse kommentaren jeg har lest inne her på lenge...

Ikke fordi jeg synes spørsmålet er spesielt dumt eller noe, men hvorfor ikke begrunne det, så hadde det jo faktisk vært mulig å argumentere mot deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Basert på svarene til folk som _ikke_ bor i by!

Hvordan kan du vite om folk bor i by eller på landet?

Jeg har vært her på DOL i lang tid, og jeg vet da ikke hvor folk bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... hva får deg til å lure på det? Det må du utdype litt. Det er jo opp til deg selv å fronte bygde-Norge (eller hvor det nå er du bor) hvis du vil ha et annet tyngdepunkt her.

Det eneste jeg kommer på, er at når noen spør om forhandlere for spesielle produkter, er det enkelte Oslo-dolere som tror at alle bor i hovedstaden og gir butikktips deretter. Men det er jo ikke noe å irritere seg over, bare morsomt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Hmm.... hva får deg til å lure på det? Det må du utdype litt. Det er jo opp til deg selv å fronte bygde-Norge (eller hvor det nå er du bor) hvis du vil ha et annet tyngdepunkt her.

Det eneste jeg kommer på, er at når noen spør om forhandlere for spesielle produkter, er det enkelte Oslo-dolere som tror at alle bor i hovedstaden og gir butikktips deretter. Men det er jo ikke noe å irritere seg over, bare morsomt...!

Og når de lurer på hvor lang tid det tar å reise til xx sted uten å si hvorfra de skal reise... Da har jeg forstått det slik at da bor man i Oslo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utenbys

Og når de lurer på hvor lang tid det tar å reise til xx sted uten å si hvorfra de skal reise... Da har jeg forstått det slik at da bor man i Oslo :-)

Heh, godt poeng. Jeg har stusset på det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brilleslangen

Heh, godt poeng. Jeg har stusset på det samme :)

Jeg bor forresten ikke i noen by. Men derimot langt inni innlandet og med skog og fjell, innsjøer og ville dyr som nærmeste nabo:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enslig fra byen

Neida, det er lov å spørre, svare og kommentere her inne, selvom man er enslig og uten barn. Man kan jo undre seg, ha kunnskaper, erfaringer og meninger selvom man ikke har barn selv.

Så forumet er altså for enslige fra byen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...