Gjest prust Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Gutten min på 10 år ringte meg på jobb og spurte om han fikk lov til å bake brownies. Det fikk han, og da jeg kom hjem, luktet det deilig i hele huset. Etter middag skulle vi smake. Men den så rar ut, helt rå inni, selv om den hadde stekt lenger enn den skulle... Hmmmm - tenkte jeg.... "Har du husket å ha i mel?" spurte jeg. "Oi- det har jeg visst glemt" svarte min søte lille baker.... Vi smakte på den, men den var ikke akkurat en kulinarisk opplevelse :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest majas mamma Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Min lille håpefulle var ikke helt stø på dl og l. Så 1 dl sukker ble til 1l sukker. De bollene VELDIG søte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Min lille håpefulle var ikke helt stø på dl og l. Så 1 dl sukker ble til 1l sukker. De bollene VELDIG søte. *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du får lage en browniesbakekakesang (inspirert av Egner)! *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hehe :-) Jeg husker jeg hadde heimkunnskap på skolen, og vi skulle lage eggedosis. Oppskriften var skrevet på tavlen - 3 egg og 1 dl sukker. Jeg begynte å helle i ingridiensene og rørte i veien, men kunne ikke fatte og begripe hvorfor min eggedosis fikk en helt annen konsistens enn alle andres. Min var klissete og "tykk" og grå i fargen. Læreren stusset også litt over dette og mente jeg måtte ha hatt i feil ingridienser.. "neeeiiidda" sa jeg " jeg har hatt oppi 3 egg og en _liter_ mel_ jeg" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hehe :-) Jeg husker jeg hadde heimkunnskap på skolen, og vi skulle lage eggedosis. Oppskriften var skrevet på tavlen - 3 egg og 1 dl sukker. Jeg begynte å helle i ingridiensene og rørte i veien, men kunne ikke fatte og begripe hvorfor min eggedosis fikk en helt annen konsistens enn alle andres. Min var klissete og "tykk" og grå i fargen. Læreren stusset også litt over dette og mente jeg måtte ha hatt i feil ingridienser.. "neeeiiidda" sa jeg " jeg har hatt oppi 3 egg og en _liter_ mel_ jeg" ;-) ingredienser skrives det ja.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 ingredienser skrives det ja.. Ja - og så lurer vi på om det egentlig var mel eller sukker eller noe helt annet? :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.