Gjest prust Skrevet 20. august 2009 Skrevet 20. august 2009 Gutten min på 10 år ringte meg på jobb og spurte om han fikk lov til å bake brownies. Det fikk han, og da jeg kom hjem, luktet det deilig i hele huset. Etter middag skulle vi smake. Men den så rar ut, helt rå inni, selv om den hadde stekt lenger enn den skulle... Hmmmm - tenkte jeg.... "Har du husket å ha i mel?" spurte jeg. "Oi- det har jeg visst glemt" svarte min søte lille baker.... Vi smakte på den, men den var ikke akkurat en kulinarisk opplevelse :-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Min lille håpefulle var ikke helt stø på dl og l. Så 1 dl sukker ble til 1l sukker. De bollene VELDIG søte. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Min lille håpefulle var ikke helt stø på dl og l. Så 1 dl sukker ble til 1l sukker. De bollene VELDIG søte. *flirer* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Du får lage en browniesbakekakesang (inspirert av Egner)! *S* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Hehe :-) Jeg husker jeg hadde heimkunnskap på skolen, og vi skulle lage eggedosis. Oppskriften var skrevet på tavlen - 3 egg og 1 dl sukker. Jeg begynte å helle i ingridiensene og rørte i veien, men kunne ikke fatte og begripe hvorfor min eggedosis fikk en helt annen konsistens enn alle andres. Min var klissete og "tykk" og grå i fargen. Læreren stusset også litt over dette og mente jeg måtte ha hatt i feil ingridienser.. "neeeiiidda" sa jeg " jeg har hatt oppi 3 egg og en _liter_ mel_ jeg" ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Hehe :-) Jeg husker jeg hadde heimkunnskap på skolen, og vi skulle lage eggedosis. Oppskriften var skrevet på tavlen - 3 egg og 1 dl sukker. Jeg begynte å helle i ingridiensene og rørte i veien, men kunne ikke fatte og begripe hvorfor min eggedosis fikk en helt annen konsistens enn alle andres. Min var klissete og "tykk" og grå i fargen. Læreren stusset også litt over dette og mente jeg måtte ha hatt i feil ingridienser.. "neeeiiidda" sa jeg " jeg har hatt oppi 3 egg og en _liter_ mel_ jeg" ;-) ingredienser skrives det ja.. 0 Siter
laban Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 ingredienser skrives det ja.. Ja - og så lurer vi på om det egentlig var mel eller sukker eller noe helt annet? :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.