Gjest isakas Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Sønnen min på fem år er blitt snørrete i dag. Nyser litt. Er ellers i helt fin form og ikke noe feber. Går det vanlig forkjølelse på østlandet nå eller kan dette være svineinfluensa? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smillims Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Vanlig forkjølelse går til alle tider. Det er andre influensa det ikke går nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det er ikke influensa hvis man ikke har feber over 38 og redusert allmenntilstand! Ingen grunn til å holde ham hjemme! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det er ikke noen form for influensa om det er ikke er feber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 det er sikkert vanlig forkjølelse. -jeg er ihvertfall snørrete nå, og svineinfluensaen ble jeg ferdig med for 4 uker siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.