janeymor Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Lillemor var syk to dager i forrige uke, fikk feber igjen natt til tirsdag og har ennå høy feber morgen og kveld/natt. Hun responderer bra på paracet (får ca to el tre om dagen 125 mg) Hun spiser lite men litt hver dag, og drikker mye vann. Hun er slapp, men når hun får febernedsettende er hun i aktivitet. Jeg var i kontakt med legesenteret på tlf for å høre om svineinfluensa, men de trodde ikke det var det da jeg forklarte formen... Hun har klaget litt over vondt i øret, men dette er blitt bedre i dag. Hvor lenge venter dere før dere oppsøker lege? Legen kan vel ikke gjøre noe fra eller til vel...? Stakkars liten.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Vi har mye "sånt" med vår 4-åring. Feber, litt ørevondt, frisk en liten stund, så feber igjen. Så lenge barn responderer på febernedsettende (prøv ibux om paracet ikke fungerer tilfredstillende), så trenger de ikke lege. Om det forøvrig er svineinfluensa, så må du i alle fall ikke dra til lege - med mindre hun blir svært dårlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 20. august 2009 Forfatter Del Skrevet 20. august 2009 Vi har mye "sånt" med vår 4-åring. Feber, litt ørevondt, frisk en liten stund, så feber igjen. Så lenge barn responderer på febernedsettende (prøv ibux om paracet ikke fungerer tilfredstillende), så trenger de ikke lege. Om det forøvrig er svineinfluensa, så må du i alle fall ikke dra til lege - med mindre hun blir svært dårlig. Huff ikke morsomt dette her. Vi trodde hun var frisk forrige uke, men så kom det igjen. Hvsi det skal fortsette slik i vinter skjønner ikke jeg hvordan vi skal klare å ha nok sykt barn dager å ta ut. Hvordan løser dere- evt andre det når ungene blir syke på nytt og på nytt...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Huff ikke morsomt dette her. Vi trodde hun var frisk forrige uke, men så kom det igjen. Hvsi det skal fortsette slik i vinter skjønner ikke jeg hvordan vi skal klare å ha nok sykt barn dager å ta ut. Hvordan løser dere- evt andre det når ungene blir syke på nytt og på nytt...? Jeg er hjemmeværende for øyeblikket (jobber litt freelance). Om jeg jobbet, så måtte vi ha tatt ut feriedager, for her (vi bor i England) finnes ikke sykt barn dager overhodet. Etter feriedagene er brukt opp, går det i ulønnet permisjon. Sånn er det :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Huff ikke morsomt dette her. Vi trodde hun var frisk forrige uke, men så kom det igjen. Hvsi det skal fortsette slik i vinter skjønner ikke jeg hvordan vi skal klare å ha nok sykt barn dager å ta ut. Hvordan løser dere- evt andre det når ungene blir syke på nytt og på nytt...? Vi var hjemme annenhver gang om det lot seg gjøre. Hadde en av oss seinvakt så delte vi dagen i to slik at det holdt at vi avspaserte en time eller to hver den ene dagen f.eks. Snuppa her var syk annenhver uke omtrent et vårsemester i barnehagen husker jeg. Tok så mandlene og hun ble en ny unge. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.