Gå til innhold

p-piller

Gjest Hinkel Pinkel

Anbefalte innlegg

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Jeg gikk på p-piller for ca et halvt år siden, og skal på ferie snart.

Siden jeg har så regelmessig mens, så vet jeg at jeg får den på ferien, når må jeg begynne på pillen igjen for å unngå å få mensen? et par uker før, en uke før?

Og kan jeg slutte på pillen igjen etter jeg kommer tilbake, eller bør jeg gjøre ferdig et brett først og deretter slutte?

(ikke snakk om noe fare for graviditet osv, jeg vil bare unngå mensen på en badeferie)

Skrevet

Å begynne på p-piller for ikke å få mensen akkurat en bestemt uke er bare dumt, man har jo ofte blødningsforstyrrelser de første 2-3 mnd på pillen.

Det finnes en annen hormonpille til det bruk, men da må du til legen. Primolut?

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Å begynne på p-piller for ikke å få mensen akkurat en bestemt uke er bare dumt, man har jo ofte blødningsforstyrrelser de første 2-3 mnd på pillen.

Det finnes en annen hormonpille til det bruk, men da må du til legen. Primolut?

Jeg har ikke hatt blødningsforstyrrelser med den pillen før, så ser ingen grunn til å få det nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...