Gå til innhold

Så, hvor mange svinedolere har vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en rekke dolere som har trodd seg svinesyke, så hvor mange av dere hadde faktisk svineinfuensa?

Hvor mange er det ellers som har hatt sykdommen?

Var den kul?

Gjest Svineinfluensaen er oppskrytt
Skrevet

Ingen svineinfluensa her i huset, og ikke kjenner jeg _noen_ som har hatt det heller.

Har flere ganger i sommer vanket i internasjonale idrettsmiljøer, med folk fra absolutt hele verden. Ikke èn gang har jeg hørt snakk om at utøverne har meldt avbud pga denne influensaen.

Jobber også i et miljø med mennesker som har reist _mye_ i sommer, og heller ikke disse har opplevd eller tatt med seg influensaen hjem.

Så, nå har jeg nærmest gitt opp å få den.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke godt å si hvor mange som virkelig har hatt svineinfluensa. Bare en av ti innsendte prøver har vært influensaen, og da har de jo blitt sendt inn fordi legen mistenkte det. Siste måneden har diagnose bare blitt gitt per telefon uten testing, så feildiagnostiseringen er sikkert svinehøy ;)

Skrevet

Vi hadde den. Bor forøvrig i England.

Den var ubetydelig. Vonde muskler, hodepine, feber, slapp - men ikke så utrolig dårlig jeg blir av vanlig influensa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...