candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Ja, hva velger du når dere er på kinesisk restaurant, eller bestiller take-away? På meg blir det kylling gong bao eller innbakt kylling i sursøt saus. Trenger tips til flere gode retter ) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Her blir det som regel biff chop suey, eller innbakt svinefilet i sursøt saus. Kylling i karrisaus er også veldig godt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 Her blir det som regel biff chop suey, eller innbakt svinefilet i sursøt saus. Kylling i karrisaus er også veldig godt. Biff chop suey og kylling karri tror jeg faktisk jeg aldri har bestilt. Fordi jeg syns det ser "kjedelig" ut. Men jeg bør kanskje prøve. Hvilken rett er best av de to? 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg har alltid svin shopsui (=kinesiske grønnsaker). Frityrstekt svinekjøtt med søtsur saus er også bankers. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 Jeg har alltid svin shopsui (=kinesiske grønnsaker). Frityrstekt svinekjøtt med søtsur saus er også bankers. Frityrstekt svinekjøtt er også godt, men der vi bestiller legger dem svinekjøttet oppi sausen, og da blir det ikke sprøtt. Kyllingen legger dem merkelig nok for seg i egen boks. 0 Siter
Gjest den gang da Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg prøver å variere hver gang. Kommer jeg til en restaurant de har noe jeg tror jeg ikke har smakt før tar jeg garantert det Da jeg var liten var favoritten blekksprut (ikke fritert), men det er sjelden jeg ser ikkefritert blekksprut lenger 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 Jeg prøver å variere hver gang. Kommer jeg til en restaurant de har noe jeg tror jeg ikke har smakt før tar jeg garantert det Da jeg var liten var favoritten blekksprut (ikke fritert), men det er sjelden jeg ser ikkefritert blekksprut lenger Men hva er favoritten(e)? ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 And er veldig godt. Når jeg skal ta noe rimligere, blir det Biff Chop Sui. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 And er veldig godt. Når jeg skal ta noe rimligere, blir det Biff Chop Sui. Nei, and er ikke spesielt billig. Men det er godt. 0 Siter
Gjest den gang da Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Men hva er favoritten(e)? ) Jeg har ingen favoritt, da ville jeg blitt lei. 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Frityrstekt svinekjøtt er også godt, men der vi bestiller legger dem svinekjøttet oppi sausen, og da blir det ikke sprøtt. Kyllingen legger dem merkelig nok for seg i egen boks. I sausen? Jøss, da er jo retten nesten helt ødelagt spør du meg. Den må være sprø og god ja. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 I sausen? Jøss, da er jo retten nesten helt ødelagt spør du meg. Den må være sprø og god ja. Jeg har bare bestilt det en gang der så kan være de hadde "reservekokk". Merkelig at svin går i sausen, men s kylling utenom. Hmm.. Går sikkert an å be om å få det utenom da. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Jeg har ingen favoritt, da ville jeg blitt lei. Men du har vel smakt en rett du likte bedre enn de andre? 0 Siter
Gjest Innbakte reker Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 På restaurant liker jeg å bestille ett eller annet på jernplate, enten reker eller biff. Tar vi med hjem, blir det gjerne også reker, men disse er annerledes. Av og til bestiller vi bare noen forretter, flere varianter, blir som en kinesisk tapas. :-) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Biff chop suey og kylling karri tror jeg faktisk jeg aldri har bestilt. Fordi jeg syns det ser "kjedelig" ut. Men jeg bør kanskje prøve. Hvilken rett er best av de to? Det beste er biff chop suey, uten tvil. det bestiller jeg 4 av 5 ganger. En annen favoritt, som riktig nok er lii vanskelig å ta med seg er Peking-suppe. Nydelig!! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Skrevet 21. august 2009 Det beste er biff chop suey, uten tvil. det bestiller jeg 4 av 5 ganger. En annen favoritt, som riktig nok er lii vanskelig å ta med seg er Peking-suppe. Nydelig!! I dag ble det biff i hvitløk og sursøt saus. Måtte ha en baktanke med innlegget ;p Kanskje chop suey neste gang ) 0 Siter
Gjest dn gang da Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Men du har vel smakt en rett du likte bedre enn de andre? Ikke som jeg kan komme på, nei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.