Gjest sint og sliten Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 både med og uten grunn. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg er ikke glad mer. Bare trist, lei meg og sint. Jeg klarer så vidt å tvinge frem et smil når jeg må. 0 Siter
Gjest synes jeg Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Det har vi forstått. Svaret blir de samme som i sted: Prøv å finne på noe mer konstruktivt enn å sitte på DOl og gulpe opp bitre innlegg :-( 0 Siter
brilleslangen Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Det har vi forstått. Svaret blir de samme som i sted: Prøv å finne på noe mer konstruktivt enn å sitte på DOl og gulpe opp bitre innlegg :-( eh???? flere som er i dårlig humør eller??? eller har jeg gått glipp av noe vesentlig i kveld? Jeg synes forøvrig ikke man skal svare folk slik jeg. 0 Siter
mum Skrevet 21. august 2009 Skrevet 21. august 2009 Du må lade ut: f.eks1: gå et sted og skrik av full hals eller 2: bank løs på en pute til det går over eller 3: se en film med ufrivillig komikk som du må le av enten du vil eller ei. Nå er du utladet og kan ta tak i det du er sint for som har en grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.