Gå til innhold

Til dere som ønsket hell i forb.m.celleprøve

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg med de grove celleforandringene
Skrevet

Husker dere meg? Skrev at jeg flere ganger hadde hatt positive celleprøver og at jeg var til pers nå igjen og at de da tok to prøver av meg

Det satte meg litt tilbake da de to andre gangene det har skjedd endte med positivt svar, altså negativt for meg.

I dag på veg hjem fra jobben ringte legen meg og da virkerlig trodde jeg det værste.

Men det viste seg at ingen av prøvene hadde slått ut, så jeg fikk da velge om jeg ville møte om åtte måneder igjen i steden for fire. Vi ble enige om åtte siden det har vært vanlig med 6 måneder mellom hver rene prøve med den andre legen (henne her var jo ny for meg)

Så da ble det ikke sjekk igjen før om åtte måneder. Men jeg måtte ta kontakt med en eneste gang jeg fikk et sår som ikke ville lege, at jeg kjente meg kløete el. for å få tatt nye prøver, så de sitter liksom parat til å ta meg i mot.

Så takk igjen alle dere som krysset armer og bein for meg. Da gikk det heldigvis bra ennå en gang :)

Gull verdt når en har to unger en forguder vet dere :D

God helg til dere alle

Skrevet

Så hyggelig å høre at det gikk bra :D Lykke til videre ;)

Gjest klør jeg nå
Skrevet

''Men jeg måtte ta kontakt med en eneste gang jeg fikk et sår som ikke ville lege, at jeg kjente meg kløete el. for å få tatt nye prøver, så de sitter liksom parat til å ta meg i mot.''

Et sår som ikke ville lege? Settes det i sammenheng med celleforandring i underlivet?

Jeg er glad for at det gikk bra med deg :-)

Gjest Jeg med de grove celleforandringene
Skrevet

''Men jeg måtte ta kontakt med en eneste gang jeg fikk et sår som ikke ville lege, at jeg kjente meg kløete el. for å få tatt nye prøver, så de sitter liksom parat til å ta meg i mot.''

Et sår som ikke ville lege? Settes det i sammenheng med celleforandring i underlivet?

Jeg er glad for at det gikk bra med deg :-)

Ja, det er nok sånn kan være. Har du ikke hørt om det før, at folk får et lite sår som ikke vil lege f.eks. Da kan det være celleforandringer i såret som stopper det fra å lege seg.

Men du, dette skjer gjerne ikke folk i nord og øst sånn uten videre det altså, du må huske på at jeg allerede har vært diagnosert med grove celleforandringer.

Jeg har utvendige celleforandringer jeg da, ikke innvendige som er vanlig.

Men jenter, jeg går jevnlig til kontroll hvert år til vanlig og har gjort dette siden jeg var veldig ung, akkurat pga mye kreft i familien. Så fra en kontroll til en annen, med kun et års mellomrom altså, så fant de kuler med grove celleforandringer.

Så GÅ JEVNLIG TIL GYN OG SJEKK DERE!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...