Gå til innhold

Tastaturet mitt har f[tt amerikansk syke / help!

Anbefalte innlegg

Gjest MedicNerd
Skrevet

Jeg har kommet borti noe som gj;r tastaturet mitt helt rart! Finner ikke ut hvordan jeg kan f[ tilbakestilt det. her er det jeg f[r n[r jeg trykker p[ de norske boktavene ;'[ . Trykker jeg bindestrek knappen, kommer det en / !

Hva skal jeg gj;re_____ f||n den underscoren skulle v're spm.tegn, og de jeg kamuflerer bokstaver med skulle v'rt asterikser *stjerner@ .... kr;llalfaen skulle v'rt et hermetegn. Her er alt helt skrudd plutselig!!! wtf Her er alt det rare Tallrekka med shift inne !@#$%^&*()_+, uten 1234567890-= resten av de vanlige tegnene sitter ikke der de skal heller

DESPERAT

Skrevet

Nederst på skjermen står det antagelig EN hos deg, klikk på den og skift til NO.

Skrevet

Du må velge tilbake til norsk språk borte ved klokka på nederste verktøylinja...

Gjest Hoggormen
Skrevet

Nederst på skjermen står det antagelig EN hos deg, klikk på den og skift til NO.

Takk folkens! nååååå gjøøøør det som jeg sjææææl sier

Dere reddet kvelden for meg, og jeg har lært noe nytt ;)

Gjest MedicNerd
Skrevet

Takk folkens! nååååå gjøøøør det som jeg sjææææl sier

Dere reddet kvelden for meg, og jeg har lært noe nytt ;)

Æsj litt nick-kaos her...

Skrevet

Æsj litt nick-kaos her...

*Hehe* Jeg har i grunnen gitt opp å skrive innlegg med andre nick - jeg outer meg selv før jeg vet ordet av det uansett. :o)

brilleslangen
Skrevet

*Hehe* Jeg har i grunnen gitt opp å skrive innlegg med andre nick - jeg outer meg selv før jeg vet ordet av det uansett. :o)

Ja, hvis man har reservert nicket kommer det jo opp automatisk, og det er innmari fort gjort å glemme å endre det.

Man ser det gang på gang at folk prøver å være anonym, men et eller annet sted i tråden rykeranonymiteten... og jeg har prøvddet selv også... :-)

Gjest MedicNerd
Skrevet

Ja, hvis man har reservert nicket kommer det jo opp automatisk, og det er innmari fort gjort å glemme å endre det.

Man ser det gang på gang at folk prøver å være anonym, men et eller annet sted i tråden rykeranonymiteten... og jeg har prøvddet selv også... :-)

Har vel egt ikke prøvd å være anonoym, bare bytte. Så har jeg holdt fast på "orme-nicket" mitt i noen forum.

brilleslangen
Skrevet

Har vel egt ikke prøvd å være anonoym, bare bytte. Så har jeg holdt fast på "orme-nicket" mitt i noen forum.

går ut på detsamme... Man må uansett passe på hva man driver med ellers går det skeis. Men det er jo ikke egentlig så farlig om man tuller litt med nickene.. kunne skjedd verre ting :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...