la linja Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som har sett Istid? Kan man gå med en på seks og ethalvt år når det er 7-års grense? Er filmen kanskje litt skummel? Har lyst til å gå på kino i morgen men er usikker på om det er lurt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammut Ellie Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 6-åringen min var veldig fornøyd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Snuppa mi har ikke fylt 4, og hun har sett den... Hun var strålende fornøyd! Litt skummelt innimellom, men absolutt til å tåle 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det 7-års grense på film, kan yngre barn godt se den, men sammen med foreldre. Jeg vurderte å ta med minstemann her (blir 4 i oktober) i sommer, men det ble ikke noe av. Tror han hadde storkost seg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg hadde med minsten på 4,5 og han storkoste seg. Nå må også sies at han er flasket opp på skumle dinosurer, siden det alltid har vært storebrors favoritt. Vi hadde med hørselvern på kinoen og er glad for det. Kunne sette det på når lyden ble for høy og skummel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la linja Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Vi skal på Istid i dag. Takk for svarene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.