morsan Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ulempen er at man lærer barna at ikke alt skal pantes - alltid, men på den annen side er det jo resirkulering. Så kanskje man burde begrense dette til de gangene man har med brusbokser fra utlandet som ikke kan pantes? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18534046 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skikkelig stygt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Skikkelig stygt. Du er ikke mye til kunstkjenner, altså! ;-) Makan! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du er ikke mye til kunstkjenner, altså! ;-) Makan! ;-) ;o) Jeg vil heller ha panten! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 ;o) Jeg vil heller ha panten! *knegg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BillieBean Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Øh, hadde de enda vært fine eller i det minste kule...Nei, gå heller for en banankasselysekrone til hobbyverkstedet ditt, morsan! http://www.annekejakobs.nl/chiquitachandeliermanual.pdf 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Øh, hadde de enda vært fine eller i det minste kule...Nei, gå heller for en banankasselysekrone til hobbyverkstedet ditt, morsan! http://www.annekejakobs.nl/chiquitachandeliermanual.pdf Wow, dette var veldig avansert! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå fremstår jeg nok som drita blond her, men hva i huleste er en kjartanrose??? Og er den finn-annonsen seriøs? Eller er det jeg som går fem på her? Ikke at jeg hadde kjøpt noe sånt, uansett sum, men finnes det folk som kjøper sånt skrot? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BillieBean Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå fremstår jeg nok som drita blond her, men hva i huleste er en kjartanrose??? Og er den finn-annonsen seriøs? Eller er det jeg som går fem på her? Ikke at jeg hadde kjøpt noe sånt, uansett sum, men finnes det folk som kjøper sånt skrot? Kjartan Slettemark var en kjent norsk kunstner. Han laget mye rart, blant annet disse vakre, lettstelte rosene:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BillieBean Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Wow, dette var veldig avansert! :-) Opptakskrav til barnas mensaforening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg synes de var vakre, faktisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjartan Slettemark var en kjent norsk kunstner. Han laget mye rart, blant annet disse vakre, lettstelte rosene:) Jeg vet han var det, men laget han disse rosene på ramme alvor altså? Han var jo innmari spesiell jeg er klar over det, men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prisforvirret Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 men hva er det som koster 1500,- og hva koster 2650,- / 5000,- ??? Må man betale for panten også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 men hva er det som koster 1500,- og hva koster 2650,- / 5000,- ??? Må man betale for panten også? jeg leste ikke annonsen så nøye, a prisen egentlig var irrelevant;-) Men ut fra teksten fremgår det at selger skal ha 2650 per stykk, men at du kan få "kvantumsrabatt" for begge to på kr 5000. Men etter å ha lagt inn en annonse kan man kun endre prisen - ikke selve annonseteksten, så jeg antar at når selgeren ikke har fått noe tilslag, har de senket prisen per stykk til 1500? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg synes de var vakre, faktisk Løp og kjøp! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Løp og kjøp! :-) Haha, så mye penger har jeg ikke råd til å kaste bort på kunst, nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Haha, så mye penger har jeg ikke råd til å kaste bort på kunst, nei lag noe lignendeselv da. Et par brusbokser og litt piggtråd(ellerståltråd) får du nok tak i. :-) Jeg heller syns ikkede så så ille ut, litt morsomme egentlig, men aldri i verden om jeg hadde betalt fleretusen kroner for å få dem i hus nei.Kunne strukket meg til 150 kr kanskje... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 lag noe lignendeselv da. Et par brusbokser og litt piggtråd(ellerståltråd) får du nok tak i. :-) Jeg heller syns ikkede så så ille ut, litt morsomme egentlig, men aldri i verden om jeg hadde betalt fleretusen kroner for å få dem i hus nei.Kunne strukket meg til 150 kr kanskje... ;-) Ja, de er ikke verdt tusenlapper akkurat Om jeg har tid til et kunstprosjekt, så skal jeg forsøke disse 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 lag noe lignendeselv da. Et par brusbokser og litt piggtråd(ellerståltråd) får du nok tak i. :-) Jeg heller syns ikkede så så ille ut, litt morsomme egentlig, men aldri i verden om jeg hadde betalt fleretusen kroner for å få dem i hus nei.Kunne strukket meg til 150 kr kanskje... ;-) ''Jeg heller syns ikkede så så ille ut, litt morsomme egentlig, men aldri i verden om jeg hadde betalt fleretusen kroner for å få dem i hus nei.Kunne strukket meg til 150 kr kanskje... ;-)'' Jeg er i grunnen enig med deg i dette:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.