Jentene2 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hei alle dere smarte og morsomme foreldre! Vi skal om noen dager ha bursdag for jenta vår som blir 8-år. Det kommer en hel gjeng med jenter og ettersom det er meldt regn tenkte jeg det kunne være lurt å ha noen leker på lur hvis man ser at de kjeder seg (hittil har de vanligvis brukt all tid til å leke fritt). De blir ca 10 stk på samme alder. Har fått høre at disse vanlige ikke lenger er så morsomme; danse-lek, stol-lek, flasketuten-peker-på osv. Noen som har andre gøyale leker som ikke er "barnslige", for man er jo så stor når man er åtte ;-) Tusen takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva med en quiz? Det antar jeg vil være populært, men krever jo litt forberedelser. Og barna blir aldri for store for skattejakt/rebusløp :-), men det krever jo også litt forberedelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebærsteinspytting! Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 - Kirsebærsteinspytting (kan også benytte seg av morellsteiner) - Skokasting på blink - Boksen går - Dele inn i lag og fingerhekle om kapp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnea72 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bløt t-skjorter,brett de sammen og legg de i fryseren(helst dagen før)Se hvem som greier å brette ut t-skjorten først å ta den på seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bløt t-skjorter,brett de sammen og legg de i fryseren(helst dagen før)Se hvem som greier å brette ut t-skjorten først å ta den på seg. Aldri hørt om før. Kult:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebærsteinspytting! Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Aldri hørt om før. Kult:-) Men det er kjempevondt, da, så man må være forberedt på både gråt og tenners gnissel...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Men det er kjempevondt, da, så man må være forberedt på både gråt og tenners gnissel...! Tenkte at det kunne være artig på voksenfest også jeg da *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebærsteinspytting! Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tenkte at det kunne være artig på voksenfest også jeg da *ler* På voksenfest vil den nok slå bedre an, ja! (Hvis det ikke er slik galla-aktig, da, med høyt hår på kvinnene! :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 På voksenfest vil den nok slå bedre an, ja! (Hvis det ikke er slik galla-aktig, da, med høyt hår på kvinnene! :-)) Når jeg er på fest så er nok ikke dette "høyt hår" fester. Så jeg har tro på denne:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnea72 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Aldri hørt om før. Kult:-) Kjempe morro ingen vondter og gråt blant barna,alle vil prøve mere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shadow 650 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vi hadde 9 års bursdag i går. 24 jenter. Jeg instruerte dem i en liten dans, som de kunne kjøre om-og-om igjen i løpet av sangen, tror den falt i smak. Det ble litt high-school-fever ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentene2 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Nå har vi litt nytt å ordne med, hvis de skulle kjede seg - ikke helt trrolig, men bedre være føre var! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.