Gå til innhold

Leker i bursdag til 8-årig jente

Jentene2

Anbefalte innlegg

Hei alle dere smarte og morsomme foreldre!

Vi skal om noen dager ha bursdag for jenta vår som blir 8-år. Det kommer en hel gjeng med jenter og ettersom det er meldt regn tenkte jeg det kunne være lurt å ha noen leker på lur hvis man ser at de kjeder seg (hittil har de vanligvis brukt all tid til å leke fritt). De blir ca 10 stk på samme alder. Har fått høre at disse vanlige ikke lenger er så morsomme; danse-lek, stol-lek, flasketuten-peker-på osv. Noen som har andre gøyale leker som ikke er "barnslige", for man er jo så stor når man er åtte ;-)

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Hva med en quiz? Det antar jeg vil være populært, men krever jo litt forberedelser.

Og barna blir aldri for store for skattejakt/rebusløp :-), men det krever jo også litt forberedelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsebærsteinspytting!

- Kirsebærsteinspytting (kan også benytte seg av morellsteiner)

- Skokasting på blink

- Boksen går

- Dele inn i lag og fingerhekle om kapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløt t-skjorter,brett de sammen og legg de i fryseren(helst dagen før)Se hvem som greier å brette ut t-skjorten først å ta den på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bløt t-skjorter,brett de sammen og legg de i fryseren(helst dagen før)Se hvem som greier å brette ut t-skjorten først å ta den på seg.

Aldri hørt om før. Kult:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om før. Kult:-)

Men det er kjempevondt, da, så man må være forberedt på både gråt og tenners gnissel...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er kjempevondt, da, så man må være forberedt på både gråt og tenners gnissel...!

Tenkte at det kunne være artig på voksenfest også jeg da *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at det kunne være artig på voksenfest også jeg da *ler*

På voksenfest vil den nok slå bedre an, ja! (Hvis det ikke er slik galla-aktig, da, med høyt hår på kvinnene! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På voksenfest vil den nok slå bedre an, ja! (Hvis det ikke er slik galla-aktig, da, med høyt hår på kvinnene! :-))

Når jeg er på fest så er nok ikke dette "høyt hår" fester. Så jeg har tro på denne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 9 års bursdag i går. 24 jenter.

Jeg instruerte dem i en liten dans, som de kunne kjøre om-og-om igjen i løpet av sangen, tror den falt i smak. Det ble litt high-school-fever :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...