Gå til innhold

Høstsko til barnehagebarn

Gjest passiare

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251374359' post='4199621]

Helt enig. Alle hjem bør være utstyrt med skotørker og brødrister ;-)

Jeg har til og med kjøpt en skotørker som er i min mors hus! Den fra min barndom hadde tatt kvelden for lengst og skotørke-abstinensene var påtagelige under lengre vinteropphold! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har til og med kjøpt en skotørker som er i min mors hus! Den fra min barndom hadde tatt kvelden for lengst og skotørke-abstinensene var påtagelige under lengre vinteropphold! ;-)

Det er en superpraktisk oppfinnelse, som egentlig skulle fått en ærespris ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251374620' post='4199627]

Det er en superpraktisk oppfinnelse, som egentlig skulle fått en ærespris ;-D

Må innrømme at vi ikke har brukt skotørreren så ofte - ettersom vi bruker Cherrox på de mest aktuelle dagene ;). De blir ikke våte oppi, med mindre barna hopper i sølepytter. Eller Cherrox'en (som nevnt annet sted) har vært vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at vi ikke har brukt skotørreren så ofte - ettersom vi bruker Cherrox på de mest aktuelle dagene ;). De blir ikke våte oppi, med mindre barna hopper i sølepytter. Eller Cherrox'en (som nevnt annet sted) har vært vasket.

De blir ikke våte oppi??!

Det blir fuktig og klamt etter en dags bruk her, så jeg tørker cherrox daglig, og tar ut alle sålene, så de blir skikkelig tørre. Du kan tro det er ryddig i gangen vår... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251374951' post='4199632]

De blir ikke våte oppi??!

Det blir fuktig og klamt etter en dags bruk her, så jeg tørker cherrox daglig, og tar ut alle sålene, så de blir skikkelig tørre. Du kan tro det er ryddig i gangen vår... ;-)

Vi har selvfølgelig ikke skotørreren(e) i gangen, men derimot i et tilstøtende kott! ;)

I entréen har vi derimot varmekabler, og om støvlene er ørlite fukige oppi tørker de gjerne av å stå på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har selvfølgelig ikke skotørreren(e) i gangen, men derimot i et tilstøtende kott! ;)

I entréen har vi derimot varmekabler, og om støvlene er ørlite fukige oppi tørker de gjerne av å stå på dem.

Nei, såklart - det e forskjell på skit og painnkak ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251380600' post='4199657]

Nei, såklart - det e forskjell på skit og painnkak ;-)

''det e forskjell på skit og painnkak ''

Øh? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''det e forskjell på skit og painnkak ''

Øh? :D

*s*

Det er forskjell på fint folk og vanlig folk. Noen har skotørkeren i vestfløyen, andre i entreen og atter andre i gangen ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251380898' post='4199662]

*s*

Det er forskjell på fint folk og vanlig folk. Noen har skotørkeren i vestfløyen, andre i entreen og atter andre i gangen ;-D

Hehe, visste du ville reagere på den, var derfor jeg ordla meg som jeg gjorde *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skofus sine cherroxer har vi brukt til alle våre 3 - og vært kjempefornøyde!!!

Synes også Skofus sine vintersko er bra :)

Kjøpes på SkoRingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, visste du ville reagere på den, var derfor jeg ordla meg som jeg gjorde *S*

Det blir jo litt sånn poteito potahto om man sier entreen eller gangen, men husker en kollega konsekvent snakket om "hååålen", med ekstremt lang å-lyd, når han mente gangen/entreen. Man skulle nesten tro han bodde på en herregård, men det gjorde han absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel fordeler og ulemper ved alt! :-) Uansett er problemstillingen en saga blott - betviler _sterkt_ at han ville blitt sett levende eller død i noe som lignet på Cherrox i dag! ;-)

Jeg mener å ha sett forede cherrox-kopier opp til str 40 ihvertfall, men skjønner ikke helt hvem som bruker dem...;-)

''Jeg mener å ha sett forede cherrox-kopier opp til str 40 ihvertfall, men skjønner ikke helt hvem som bruker dem...;-)''

Jeg kjenner en 9-åring som bruker str 41 (!), så enkelte unger har nok behov som store størrelser.

Min 9-åring bruker til sammenligning str 32-33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251410664' post='4199916]

''Jeg mener å ha sett forede cherrox-kopier opp til str 40 ihvertfall, men skjønner ikke helt hvem som bruker dem...;-)''

Jeg kjenner en 9-åring som bruker str 41 (!), så enkelte unger har nok behov som store størrelser.

Min 9-åring bruker til sammenligning str 32-33.

Joda, jeg tviler ikke på at noksp små barn kan ha store føtter, men ville en 9-10-åring virkelig bruke noe som man helst forbinder med barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg tviler ikke på at noksp små barn kan ha store føtter, men ville en 9-10-åring virkelig bruke noe som man helst forbinder med barnehagen?

Her vi bor, har vel alle på barneskolen cherrox-lignende fottøy. Vi har jo kaldt slapseføre halve året. Uforede støvler blir for kaldt. Jeg har aldri tenkt at cherrox er "barnslig". Har du andre forslag til fottøy, så tar jeg gjerne i mot det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...