morsan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251374359' post='4199621] Helt enig. Alle hjem bør være utstyrt med skotørker og brødrister ;-) Jeg har til og med kjøpt en skotørker som er i min mors hus! Den fra min barndom hadde tatt kvelden for lengst og skotørke-abstinensene var påtagelige under lengre vinteropphold! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har til og med kjøpt en skotørker som er i min mors hus! Den fra min barndom hadde tatt kvelden for lengst og skotørke-abstinensene var påtagelige under lengre vinteropphold! ;-) Det er en superpraktisk oppfinnelse, som egentlig skulle fått en ærespris ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251374620' post='4199627] Det er en superpraktisk oppfinnelse, som egentlig skulle fått en ærespris ;-D Må innrømme at vi ikke har brukt skotørreren så ofte - ettersom vi bruker Cherrox på de mest aktuelle dagene . De blir ikke våte oppi, med mindre barna hopper i sølepytter. Eller Cherrox'en (som nevnt annet sted) har vært vasket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Må innrømme at vi ikke har brukt skotørreren så ofte - ettersom vi bruker Cherrox på de mest aktuelle dagene . De blir ikke våte oppi, med mindre barna hopper i sølepytter. Eller Cherrox'en (som nevnt annet sted) har vært vasket. De blir ikke våte oppi??! Det blir fuktig og klamt etter en dags bruk her, så jeg tørker cherrox daglig, og tar ut alle sålene, så de blir skikkelig tørre. Du kan tro det er ryddig i gangen vår... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251374951' post='4199632] De blir ikke våte oppi??! Det blir fuktig og klamt etter en dags bruk her, så jeg tørker cherrox daglig, og tar ut alle sålene, så de blir skikkelig tørre. Du kan tro det er ryddig i gangen vår... ;-) Vi har selvfølgelig ikke skotørreren(e) i gangen, men derimot i et tilstøtende kott! I entréen har vi derimot varmekabler, og om støvlene er ørlite fukige oppi tørker de gjerne av å stå på dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vi har selvfølgelig ikke skotørreren(e) i gangen, men derimot i et tilstøtende kott! I entréen har vi derimot varmekabler, og om støvlene er ørlite fukige oppi tørker de gjerne av å stå på dem. Nei, såklart - det e forskjell på skit og painnkak ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251380600' post='4199657] Nei, såklart - det e forskjell på skit og painnkak ;-) ''det e forskjell på skit og painnkak '' Øh? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 ''det e forskjell på skit og painnkak '' Øh? *s* Det er forskjell på fint folk og vanlig folk. Noen har skotørkeren i vestfløyen, andre i entreen og atter andre i gangen ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251380898' post='4199662] *s* Det er forskjell på fint folk og vanlig folk. Noen har skotørkeren i vestfløyen, andre i entreen og atter andre i gangen ;-D Hehe, visste du ville reagere på den, var derfor jeg ordla meg som jeg gjorde *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Skofus sine cherroxer har vi brukt til alle våre 3 - og vært kjempefornøyde!!! Synes også Skofus sine vintersko er bra Kjøpes på SkoRingen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hehe, visste du ville reagere på den, var derfor jeg ordla meg som jeg gjorde *S* hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hehe, visste du ville reagere på den, var derfor jeg ordla meg som jeg gjorde *S* Det blir jo litt sånn poteito potahto om man sier entreen eller gangen, men husker en kollega konsekvent snakket om "hååålen", med ekstremt lang å-lyd, når han mente gangen/entreen. Man skulle nesten tro han bodde på en herregård, men det gjorde han absolutt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ja, det er vel fordeler og ulemper ved alt! :-) Uansett er problemstillingen en saga blott - betviler _sterkt_ at han ville blitt sett levende eller død i noe som lignet på Cherrox i dag! ;-) Jeg mener å ha sett forede cherrox-kopier opp til str 40 ihvertfall, men skjønner ikke helt hvem som bruker dem...;-) ''Jeg mener å ha sett forede cherrox-kopier opp til str 40 ihvertfall, men skjønner ikke helt hvem som bruker dem...;-)'' Jeg kjenner en 9-åring som bruker str 41 (!), så enkelte unger har nok behov som store størrelser. Min 9-åring bruker til sammenligning str 32-33. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251410664' post='4199916] ''Jeg mener å ha sett forede cherrox-kopier opp til str 40 ihvertfall, men skjønner ikke helt hvem som bruker dem...;-)'' Jeg kjenner en 9-åring som bruker str 41 (!), så enkelte unger har nok behov som store størrelser. Min 9-åring bruker til sammenligning str 32-33. Joda, jeg tviler ikke på at noksp små barn kan ha store føtter, men ville en 9-10-åring virkelig bruke noe som man helst forbinder med barnehagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Joda, jeg tviler ikke på at noksp små barn kan ha store føtter, men ville en 9-10-åring virkelig bruke noe som man helst forbinder med barnehagen? Her vi bor, har vel alle på barneskolen cherrox-lignende fottøy. Vi har jo kaldt slapseføre halve året. Uforede støvler blir for kaldt. Jeg har aldri tenkt at cherrox er "barnslig". Har du andre forslag til fottøy, så tar jeg gjerne i mot det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.