Gjest råd ønskes Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Senere i høst er det leirskole til fjells. De skal gå turer hver dag. Holder det med vanlige vintersko, eller må vi kjøpe fjellsko for denne turen? 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Da ville jeg gått for noen skikkelige vanntette Gore-tex sko, som også kan brukes på vanlige dager før vinteren setter inn. Kanskje er de også passe til våren. 0 Siter
avidi Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Støtter forslaget med gore-tex sko men de bør være litt høye. Det er masse vann i elver og bekker nå og fort gjort å tråkke over og bli våt på bena. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Nå vet ikke jeg hvor gamle barna er, til store barn, som muligens kan ha sko i flere år, ville jeg kanskje valgt å kjøpe fjellstøvler, om dere også er i fjellet ellers. Når vi har vært i fjellet med våre to små på høsten har vi brukt fjorårets GoreTex-sko, etter råd fra Turistforeningen, faktisk. Og det fungerte veldig bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.