Gå til innhold

Leriskole - fjellsko eller vintersko?

Gjest råd ønskes

Anbefalte innlegg

Gjest råd ønskes

Senere i høst er det leirskole til fjells. De skal gå turer hver dag. Holder det med vanlige vintersko, eller må vi kjøpe fjellsko for denne turen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mikkelina

Da ville jeg gått for noen skikkelige vanntette Gore-tex sko, som også kan brukes på vanlige dager før vinteren setter inn. Kanskje er de også passe til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget med gore-tex sko men de bør være litt høye. Det er masse vann i elver og bekker nå og fort gjort å tråkke over og bli våt på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå vet ikke jeg hvor gamle barna er, til store barn, som muligens kan ha sko i flere år, ville jeg kanskje valgt å kjøpe fjellstøvler, om dere også er i fjellet ellers.

Når vi har vært i fjellet med våre to små på høsten har vi brukt fjorårets GoreTex-sko, etter råd fra Turistforeningen, faktisk. Og det fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...