silo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg lurer kort og godt på om man har krav på kontantstøtte dersom barnet går i privat barnehage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Niks, det har man ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Statsstøtte Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Bare hvis den private barnehagen ikke mottar statsstøtte (men det er det vel ingen som ikke gjør lenger?). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Private barnehager mottar også statsstøtte. Kontantstøtten er en "kompensasjon" til småbarnsforeldre som ikke benytter seg av tilbud som får statsstøtte. Så hvis man benytter dagmamma/pappa eller er hjemme med barn selv, så får man kontantstøtte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Niks, det har man ikke. takk for svar folkens, det var det jeg trodde også. Men det at private barnehager kan drives uten statsstøtte, det skjer velø fremdeles eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ikke nødvendigvis. Kun dersom barrnehagen ikke mottar statlig støtte og det gjør vel de aller fleste. Hør med barnehagen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 takk for svar folkens, det var det jeg trodde også. Men det at private barnehager kan drives uten statsstøtte, det skjer velø fremdeles eller? Det kan tenkes, men det er ikke vanlig. I så fall blir gjerne oppholdsprisene såpass høye at man "vet" at det er noe som er annerledes enn det normale. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.