Gå til innhold

Knust lampe - passende straff?

Gjest no nick today

Anbefalte innlegg

Gjest no nick today

De voksne er priviligerte og bestemmer det selv, om de vil kjøpe inn en ny bolle i steden for den de knuste når de valset rundt.

De tjener dessuten penger og sitter med et ansvar en liten person skal behøve å unnvære inntil han eller hun selv er voksen.

Det må da være lov å ha et uhell som barn uten å måtte bli straffet for det.

Herremin, for noe sprøyt. Ikke fanden om jeg tror dere er så prikkfrie dere utgir dere for i front av ungene deres når dere skal frem med pekefingeren for enhver liten småting.

Hvordan skal ungene få respekt for dere da,, hvis dere ikke viser dem respekt?

Jeg snakker skikkelig respekt, ikke "redselrespekt".

Finn frem en annen lampe fra skapet, eller kjøp inn ny og få litt hjelp av poden til å skru den på plass og pynte opp igjen.

Det er jo ikke akkurat snakk om å "pynte opp igjen" da. Det er snakk om å få nødvendig lys i et rom for at man skal kunne bruke det.

Hadde det vært en pyntegjenstand de hadde revet ned fra et bord hadde jeg latt det passere tror jeg, men ikke når det er en taklampe 2,15 meter over gulvhøyde og de må ha herjet ganske kraftig for å klare å knuse den med et kosedyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

7

• frosken

6

• morsan

6

• cecily

6

Mest aktive i denne tråden

''og jeg sa at lampa var dyr, og vi må kjøpe ny og at de enten kunne betale med litt penger eller ved å klippe ned noe buskas i hagen''

;-) Junior her klipte ned noe buskas i hagen forleden, og lurte på om ha fikk betalt for det. Jeg tenkte at ettersom dette var ekstraordinært arbeid, kunne han jo godt det, og lurte på hva han hadde tenkt seg.

20 kroner, var svaret.

Må altså ha en del busker før enn man har tilbakebetalt en lampe;-)

Skulle ønske mine var så lite kravstore mhp betaling...

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...