Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvor mye kake,muffins,is og pølser trenger jeg til 10 gutter på 8 år? Greit å ha nok men ikke i overflod :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg har blitt overrasket over hvor mye noen gutter i den alderen spiser. Både i 8 og 9 års dagen til junior har alle guttene spist minst 2 pølser hver (har beregnet 3 til hver). Kake har det gått lite av. Har nok fått et lite stykke hver for å ha når vi synger bursdagssangen. Muffins har de nok spist 1 til 2 av hver. Jeg har alltid litt potetgull i skåler og det går unna:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tufsen og Tullemor Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! Jeg har blitt overrasket over hvor mye noen gutter i den alderen spiser. Både i 8 og 9 års dagen til junior har alle guttene spist minst 2 pølser hver (har beregnet 3 til hver). Kake har det gått lite av. Har nok fått et lite stykke hver for å ha når vi synger bursdagssangen. Muffins har de nok spist 1 til 2 av hver. Jeg har alltid litt potetgull i skåler og det går unna:) Da har jeg nok tror jeg. Har en langpanne med sjokoladekake og 20 muffins.30 pølser og mye brus og potetgull. Og selvsagt is :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Min erfaring er at det alltid blir for mye mat. Har vel pleid å beregne tre pølser til hver, men egentlig er det flere som spiser én enn tre. Også kakene går det ganske lite av - barna er ofte ivrige på å komme seg fra bordet for å leke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da har jeg nok tror jeg. Har en langpanne med sjokoladekake og 20 muffins.30 pølser og mye brus og potetgull. Og selvsagt is :-) Det er mer enn nok. Jeg har alltid popcorn på luringa, om snacks'en er på ville veier tidlig i selskapets gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.