Gjest mammaentilElias Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Husets 2-åring har gått i barnehage i 3 uker nå, og allerede rukket en lang forkjølelse samt en omgangssyke. Huff. Det positive er at han blir relativt raskt bedre og er ikke veldig plaget. Med meg er det verre, alltid når noen i huset drar meg seg noe ulumskheter blir jeg smittet og får det veldig hardt. Jeg har vært i ganske så dårlig form de siste ukene og har vært helt slått i dagesvis. Hvis det skal fortsette slik det neste året kommer vi å være konstant syke! Er det noe håp om at det skal bedre seg tror dere...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 He, he - tror nok du må være forberedt på et år med en god del sykefravær om dere allerede har rukket så mye... Vær veldig bevisst på å spise sunt og sove mye. Ta gjerne tilskudd av multivitamineraler, omega-3 og ekstra C-vitaminer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Første året barna var i barnehage var vi mye syke alle sammen :/. Det positive etter to slike år er at jeg siden har vært immun mot ganske mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det bedrer seg sikkert til våren. Og du kommer sikkert til å få mye gørr du også. Her gikk det slag i slag, særlig etter jul den første vinteren, med to runder med mageinfeksjoner/oppkast og ørten forkjølselser med feber. Da vi kom til begynnelsen av mai hadde vi _en_ sykt barn-dag igjen, av de 20. Da fikk hun vannkopper :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mikkelina Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dee vasker dere selvsagt ofte på hender - før mat, når dere kommer inn, etter dobesøk osv. Begynn å ta C-vitaminer, det synes jeg hjelper. 1-2 x 200 mg morgen og kveld. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tror dette er helt normalt. Når de begynner i barnehagen får de ALT. Men så styrker immunforsvaret seg, og de blir mye mindre syke. Men du må nok påregne noe sykdom de første 6 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tror dette er helt normalt. Når de begynner i barnehagen får de ALT. Men så styrker immunforsvaret seg, og de blir mye mindre syke. Men du må nok påregne noe sykdom de første 6 mnd. Skjønner at vi og våre barn har vært heldige. Unga har vel stort sett hatt et par-tre sykefraværdager i året, men vi foreldrene har faktisk bare blitt smittet 1 gang iløpet av de 12 årene med barnehage og skolebarn. I fjor hadde ingen av unga sykefravær fra skolen i det hele tatt, men i år har minsten allerede vært syk en dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Slik var det det første året vi hadde ungene i barnehage.... Men etter det har vi stort sett holdt oss friske 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.