Gå til innhold

Mens vi venter på FrP-regjeringen:

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

50 % "innvandrere" på Stovner:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=566939

Sitat fra beboer:

''- Jeg er i hvert fall ikke i tvil: Jeg vil stemme på Fremskrittspartiet. Noen må snart ta styringen over innvandringen, sier Beate.

Hun er for tiden arbeidsløs og går på ni måneders regnskapskurs i regi av NAV''

En kan jo lure på hvor mye penger hun får fra NAV, eller om hun får mulighet til å fortsette på kurset, etter at FrP evt. har tatt over?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

12

• morsan

6

• fyrlykt

6

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff!

Fikk frysninger og assosiasjoner til 'gladkristenpop' med mer.

Jepp. Rottedårlig.

Skrevet

Hva baserer du det på? Fri synsing?

Ufyslig sang, forøvrig.

Jepp. Fri synsing.

Gjest BillieBean
Skrevet

Vi går spennende tider i møte, gitt. Det er så mange mislykka, sinte, bitre og misunnelige mennesker her i landet at jeg er redd FrP gjør det skarpt i år. Jeg lurer på hva som skjer når de får det som de vil og saker og ting bare blir enda verre.

candyqueen_83
Skrevet

Vi går spennende tider i møte, gitt. Det er så mange mislykka, sinte, bitre og misunnelige mennesker her i landet at jeg er redd FrP gjør det skarpt i år. Jeg lurer på hva som skjer når de får det som de vil og saker og ting bare blir enda verre.

Jeg tror faktisk ikke det hadde blitt så mye verre.. Hva har blitt bedre de fire siste årene?

Gjest firepile
Skrevet

Er det så sikkert folk stemmer Frp fordi de er "mislykka", "sinte", "bitre" og "misunnelige"?

Gjest firepile
Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det hadde blitt så mye verre.. Hva har blitt bedre de fire siste årene?

Ting har hverken blitt bedre, eller værre, de siste 4 årene. Folk overdriver betydningen av hvem som sitter i regjering.

Skrevet

Ja, det er skremmende.

Skrevet

Syns det var litt skuffende at Siv ikke sang selv. :-(

LOL:-) Jeg er helt sikker på at hun har en fantastisk sangstemme, hvis en skal dømme ut fra stemmen hun har når hun snakker:-)

candyqueen_83
Skrevet

Ting har hverken blitt bedre, eller værre, de siste 4 årene. Folk overdriver betydningen av hvem som sitter i regjering.

Enig i den ja.. Jeg tror uansett ikke et parti verken den ene eller andre veien kan velte Norge.. Det er jo ikke ett parti som bestemmer alt.

Skrevet

Ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Her kan du for øvrig nyte Frps siste valgkampsang. Herlig teksthåndverk og frekke innslag av steelgitar.

http://www.frp.no/Ny+musikkvideo%3A+Steg+for+steg.d25-ThdzG0z.ips

Låta i seg selv er grunn god nok for å ikke gi dette partiet en stemme.

Guri land. Ikke akkurat tidenes sangtekst, det der, full av floskler som den er. Alldeles grusomt fæl, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...