Gjest anti frp`er Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Sier vel mest om deg det:) Ja, gjør det egentlig det? Stemmer du Frp? Har du lest partiprogrammet? Vet du hva de virkelig står for? 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Ja, gjør det egentlig det? Stemmer du Frp? Har du lest partiprogrammet? Vet du hva de virkelig står for? Ja da, har lest partiprogrammet, og vet også hva de står for.Er jo akkurat derfor jeg stemmer Frp da skjønner du:) 0 Siter
Gjest anti frp`er Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Ja da, har lest partiprogrammet, og vet også hva de står for.Er jo akkurat derfor jeg stemmer Frp da skjønner du:) Uff...enda tristere 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 31. august 2009 Skrevet 31. august 2009 Uff...enda tristere SDer på nyhetene nå at de rødgrønne faller på meningsmålingene, haha. 0 Siter
Gjest anti frp`er Skrevet 1. september 2009 Skrevet 1. september 2009 SDer på nyhetene nå at de rødgrønne faller på meningsmålingene, haha. Syns du at det er helt greit å rasere/legge nd alle kulturskolene i Norge? 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Syns du at det er helt greit å rasere/legge nd alle kulturskolene i Norge? Ja, det syns jeg faktisk. Hva skal vi med dem? 0 Siter
Gjest anti frp`er Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ja, det syns jeg faktisk. Hva skal vi med dem? Ok, jeg tror du tuller og gdder derfor ikke diskutere med deg. 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ok, jeg tror du tuller og gdder derfor ikke diskutere med deg. Jeg tuller ikke. 0 Siter
Gjest anti frp`er Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Jeg tuller ikke. OK, det sjokkerer meg at noen faktisk kan mene slikt. Hva skal de gjøre da alle de tusener på tusener av barn og unge som går på kulturskolen? Er det bedre at de slenger gatelangs, drikker, røyker og gjør pøbelstreker? Skjønner du ikke hva som skjer da? Vi ender opp med en stor andel kriminelle, alokoholikere og narkomane om en del år som koster samfunnet svært mye. (Men du du syns kanskje vi bare kan gi de aktiv dødshjelp, så er vi kvitt problemet?) Å gå på kulturskole gir glede og det gir unge en ekstremt verdifull hobby som beriker livet. Ikke bare det, musikk og kunst hjelper på så utrolig mange andre felter. Ha en skikkelig kjedelig dag uten musikk og glede! Jeg skal ha en kjempefin dag med masse muaikk og glede!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 OK, det sjokkerer meg at noen faktisk kan mene slikt. Hva skal de gjøre da alle de tusener på tusener av barn og unge som går på kulturskolen? Er det bedre at de slenger gatelangs, drikker, røyker og gjør pøbelstreker? Skjønner du ikke hva som skjer da? Vi ender opp med en stor andel kriminelle, alokoholikere og narkomane om en del år som koster samfunnet svært mye. (Men du du syns kanskje vi bare kan gi de aktiv dødshjelp, så er vi kvitt problemet?) Å gå på kulturskole gir glede og det gir unge en ekstremt verdifull hobby som beriker livet. Ikke bare det, musikk og kunst hjelper på så utrolig mange andre felter. Ha en skikkelig kjedelig dag uten musikk og glede! Jeg skal ha en kjempefin dag med masse muaikk og glede!!! Kommer frp til makta så kan vi nok fort se bort fra gratis lån av bøker og andre media på biblioteket også... *Sukk* 0 Siter
Gjest tja - hva skal en si Skrevet 3. september 2009 Skrevet 3. september 2009 Uff...enda tristere Jeg synes det er trist at sykehuskøene har økt betraktelig de siste 4 årene. Dobling av innvilgelse av asylsøknader. Dårligere skole. Dårligere veier. Jeg er IKKE Frp-tilhenger, bare så det er sagt. Men jeg stemmer absolutt ikke på den regjeringa som sitter i dag. 0 Siter
Gjest anti frp`er Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Ja, det syns jeg faktisk. Hva skal vi med dem? Du ble stille? 0 Siter
Gjest tilgi dem for de vet ikke hva de gjør Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 ''Senest i dag hadde jeg en kar her som vasket vinduene mine på utsiden, og det gikk ikke lange stunden før han begynte å beklage seg over alle de idiotene av noen innvandrere han hadde som naboe'' Lignende erfaring har jeg fra Spania. Har der truffet mange som lever av penger de får fra den norske staten (uføretrygde og førtidspensjonerte etc.) og svært ofte beklager de seg over det de kaller "det norske systemet". De glemmer visst fullstendig at de kan leve det livet de gjør nettopp på grunn av dette systemet, likevel hyller de FrP og vil ha alt annerledes *rister på hodet* Møkkafolk! (pardon my french) 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Du ble stille? Jeg er ikke så veldig interressert i kultur skjønner du:) Synes heller vi skal bruke pengene på eldre , sykehus og skoler. 0 Siter
Gjest anti frp`er Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg er ikke så veldig interressert i kultur skjønner du:) Synes heller vi skal bruke pengene på eldre , sykehus og skoler. Mmmm, er ikke så nøye om barn, unge og andre ikke har noe innholdsrikt å holde på med? Spiller ingen rolle bare de får hjelp når de er syke og gamle. Jepp, du er en ekte Frp`er..... Ille ille ille... Over og ut 0 Siter
Gjest lovinda lace Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Mmmm, er ikke så nøye om barn, unge og andre ikke har noe innholdsrikt å holde på med? Spiller ingen rolle bare de får hjelp når de er syke og gamle. Jepp, du er en ekte Frp`er..... Ille ille ille... Over og ut Ja, jeg er en anti-sosialist;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.