Gå til innhold

Mens vi venter på FrP-regjeringen:

Anbefalte innlegg

Gjest anti frp`er
Skrevet

Sier vel mest om deg det:)

Ja, gjør det egentlig det? Stemmer du Frp? Har du lest partiprogrammet? Vet du hva de virkelig står for?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

12

• morsan

6

• fyrlykt

6

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest lovinda lace
Skrevet

Ja, gjør det egentlig det? Stemmer du Frp? Har du lest partiprogrammet? Vet du hva de virkelig står for?

Ja da, har lest partiprogrammet, og vet også hva de står for.Er jo akkurat derfor jeg stemmer Frp da skjønner du:)

Gjest anti frp`er
Skrevet

Ja da, har lest partiprogrammet, og vet også hva de står for.Er jo akkurat derfor jeg stemmer Frp da skjønner du:)

Uff...enda tristere

Gjest lovinda lace
Skrevet

Uff...enda tristere

SDer på nyhetene nå at de rødgrønne faller på meningsmålingene, haha.

Gjest anti frp`er
Skrevet

SDer på nyhetene nå at de rødgrønne faller på meningsmålingene, haha.

Syns du at det er helt greit å rasere/legge nd alle kulturskolene i Norge?

Gjest lovinda lace
Skrevet

Syns du at det er helt greit å rasere/legge nd alle kulturskolene i Norge?

Ja, det syns jeg faktisk. Hva skal vi med dem?

Gjest anti frp`er
Skrevet

Ok, jeg tror du tuller og gdder derfor ikke diskutere med deg.

Gjest lovinda lace
Skrevet

Ok, jeg tror du tuller og gdder derfor ikke diskutere med deg.

Jeg tuller ikke.

Gjest anti frp`er
Skrevet

Jeg tuller ikke.

OK, det sjokkerer meg at noen faktisk kan mene slikt.

Hva skal de gjøre da alle de tusener på tusener av barn og unge som går på kulturskolen?

Er det bedre at de slenger gatelangs, drikker, røyker og gjør pøbelstreker?

Skjønner du ikke hva som skjer da? Vi ender opp med en stor andel kriminelle, alokoholikere og narkomane om en del år som koster samfunnet svært mye. (Men du du syns kanskje vi bare kan gi de aktiv dødshjelp, så er vi kvitt problemet?)

Å gå på kulturskole gir glede og det gir unge en

ekstremt verdifull hobby som beriker livet. Ikke bare det, musikk og kunst hjelper på så utrolig mange andre felter.

Ha en skikkelig kjedelig dag uten musikk og glede!

Jeg skal ha en kjempefin dag med masse muaikk og glede!!!

Skrevet

OK, det sjokkerer meg at noen faktisk kan mene slikt.

Hva skal de gjøre da alle de tusener på tusener av barn og unge som går på kulturskolen?

Er det bedre at de slenger gatelangs, drikker, røyker og gjør pøbelstreker?

Skjønner du ikke hva som skjer da? Vi ender opp med en stor andel kriminelle, alokoholikere og narkomane om en del år som koster samfunnet svært mye. (Men du du syns kanskje vi bare kan gi de aktiv dødshjelp, så er vi kvitt problemet?)

Å gå på kulturskole gir glede og det gir unge en

ekstremt verdifull hobby som beriker livet. Ikke bare det, musikk og kunst hjelper på så utrolig mange andre felter.

Ha en skikkelig kjedelig dag uten musikk og glede!

Jeg skal ha en kjempefin dag med masse muaikk og glede!!!

Kommer frp til makta så kan vi nok fort se bort fra gratis lån av bøker og andre media på biblioteket også... *Sukk*

Gjest tja - hva skal en si
Skrevet

Uff...enda tristere

Jeg synes det er trist at sykehuskøene har økt betraktelig de siste 4 årene. Dobling av innvilgelse av asylsøknader. Dårligere skole. Dårligere veier.

Jeg er IKKE Frp-tilhenger, bare så det er sagt. Men jeg stemmer absolutt ikke på den regjeringa som sitter i dag.

Gjest anti frp`er
Skrevet

Du ble stille?

Gjest tilgi dem for de vet ikke hva de gjør
Skrevet

''Senest i dag hadde jeg en kar her som vasket vinduene mine på utsiden, og det gikk ikke lange stunden før han begynte å beklage seg over alle de idiotene av noen innvandrere han hadde som naboe''

Lignende erfaring har jeg fra Spania. Har der truffet mange som lever av penger de får fra den norske staten (uføretrygde og førtidspensjonerte etc.) og svært ofte beklager de seg over det de kaller "det norske systemet". De glemmer visst fullstendig at de kan leve det livet de gjør nettopp på grunn av dette systemet, likevel hyller de FrP og vil ha alt annerledes *rister på hodet*

Møkkafolk!

(pardon my french)

Gjest lovinda lace
Skrevet

Du ble stille?

Jeg er ikke så veldig interressert i kultur skjønner du:) Synes heller vi skal bruke pengene på eldre , sykehus og skoler.

Gjest anti frp`er
Skrevet

Jeg er ikke så veldig interressert i kultur skjønner du:) Synes heller vi skal bruke pengene på eldre , sykehus og skoler.

Mmmm, er ikke så nøye om barn, unge og andre ikke har noe innholdsrikt å holde på med? Spiller ingen rolle bare de får hjelp når de er syke og gamle.

Jepp, du er en ekte Frp`er..... Ille ille ille...

Over og ut

Gjest lovinda lace
Skrevet

Mmmm, er ikke så nøye om barn, unge og andre ikke har noe innholdsrikt å holde på med? Spiller ingen rolle bare de får hjelp når de er syke og gamle.

Jepp, du er en ekte Frp`er..... Ille ille ille...

Over og ut

Ja, jeg er en anti-sosialist;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...