Gjest ung og ufør alt... Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg er sm, og kommer nok til å bli det ett år, for så og søke rehabpenger, men hvordan er det med svangerskapspenger da? Noen som vet? Vil jo gå ned drastisk i lønn ved rehabilitering, tror det er 66% av lønnen, vil jeg gå enda mer ned ved sv. penger?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du får ikke foreldrepenger av rehabiliteringspenger. http://www.nav.no/Familie+og+omsorg/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung og ufør alt... Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du får ikke foreldrepenger av rehabiliteringspenger. http://www.nav.no/Familie+og+omsorg/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Foreldrepenger+ved+f%C3%B8dsel Men hva gjør man da? Ikke noe form for lønn? Da kan jeg bare glemme og få barn jeg da!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navsk Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Men hva gjør man da? Ikke noe form for lønn? Da kan jeg bare glemme og få barn jeg da!! Engangsstønad ved fødsel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Men hva gjør man da? Ikke noe form for lønn? Da kan jeg bare glemme og få barn jeg da!! Får du uførepensjon, vil du jo få løpende ytelse også under evt. svangerskap og etterpå. Ellers vet jeg ikke, jeg henviser bare til reglene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ung og ufør alt... Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Engangsstønad ved fødsel Men er ikke den på kun 30000,- da? Det er jo ikke nok for å dekke alle mammapermisjonsmånedene? 30 000 på 9 mnd, det blir ikke mye pr mnd. For jeg får vel ikke rehab penger samtidig med de 30 000? Neeei? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.