Gjest Store gutten min Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvor selger dem permer til pokemonkort? lekebutikker eller nille? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vi har kjøpt i lekebutikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Begge deler vil jeg tro. Vi opplevde imidlertid at den permen ble for liten temmelig fort og kjøpte løse plastlommer (finnes nemlig med 9 rom i hver, akkurat passe til pokemonkort!) og en vanlig ringperm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Begge deler vil jeg tro. Vi opplevde imidlertid at den permen ble for liten temmelig fort og kjøpte løse plastlommer (finnes nemlig med 9 rom i hver, akkurat passe til pokemonkort!) og en vanlig ringperm. Lurt tips!! Vi ser nemlig også at den Pokemonpermen kommer fort til å bli for liten.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.