nick Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251567072' post='4201004] *hehe* Selvsagt! ;-D Da kan jeg demonstere hygieneteknikkene mine også! Jeg er en jævel på å gnikke og gnu i alle krinker og kroker, og gir meg ikke før jeg kan teste renheten med tunga. Lenge! 0 Siter
Elis31 Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Jeg har prøvd å vaske med diverse vaskemidler. Ingenting fungerer. TD skal vel fjerne kalkbelegg? Porsgrunn dusjvask er laget for akkurat det. Jeg er ganske så fornøyd. Også er det enkelt. Smører det på med at jeg tar nederst først der det legger seg mest kalk, spyler av, og drar over med nalen til slutt. Det beste rådet er nok også at man gjør det regelmessig som ukentlig, eller annenhver uke. 0 Siter
nick Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Ja, TD skal fjerne kalkbelegg. Men det må ofte gjentas 2 ganger hvis det er mye. Og så må du skylle med KALDT vann. Viktig ifg. min forhandler :-) Helt rett, kaldt vann. At TD ikke skal greie å fjerne noe er nesten uforståelig. Den dusjdøra jeg gikk løs på var direkte jævlig. For å gi en indikasjon på rensligheten på de som bodde der før vi flyttet inn, stekeovenen i huset var så inngrodd at jeg kjørte 5 omganger med Mr. Muscle + to omganger med pyrolyse før den var ren. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Ja, TD skal fjerne kalkbelegg. Men det må ofte gjentas 2 ganger hvis det er mye. Og så må du skylle med KALDT vann. Viktig ifg. min forhandler :-) Da skal jeg prøve en gang til i morgen ) Takk! 0 Siter
Colette Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Helt rett, kaldt vann. At TD ikke skal greie å fjerne noe er nesten uforståelig. Den dusjdøra jeg gikk løs på var direkte jævlig. For å gi en indikasjon på rensligheten på de som bodde der før vi flyttet inn, stekeovenen i huset var så inngrodd at jeg kjørte 5 omganger med Mr. Muscle + to omganger med pyrolyse før den var ren. Du er nok en racer på rengjøring :-) Men jeg får altså ikke bort dråpene på mine dusjvegger- verken med TD eller noe annet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Da kan jeg demonstere hygieneteknikkene mine også! Jeg er en jævel på å gnikke og gnu i alle krinker og kroker, og gir meg ikke før jeg kan teste renheten med tunga. Lenge! Slikker du dusjveggene? ;-) 0 Siter
Gjest rødmende forstående hilsen Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1251629915' post='4201538] Slikker du dusjveggene? ;-) Lotte dah! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Lotte dah! Nick er grov i kjeften. Men han ble jo stille nå, ja ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.