Gå til innhold

Husmortips fra nick, edition 2, dusjvegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251567072' post='4201004]

*hehe* Selvsagt! ;-D

Da kan jeg demonstere hygieneteknikkene mine også! Jeg er en jævel på å gnikke og gnu i alle krinker og kroker, og gir meg ikke før jeg kan teste renheten med tunga.

Lenge!

Skrevet

Jeg har prøvd å vaske med diverse vaskemidler. Ingenting fungerer. TD skal vel fjerne kalkbelegg?

Porsgrunn dusjvask er laget for akkurat det. Jeg er ganske så fornøyd. Også er det enkelt. Smører det på med at jeg tar nederst først der det legger seg mest kalk, spyler av, og drar over med nalen til slutt.

Det beste rådet er nok også at man gjør det regelmessig som ukentlig, eller annenhver uke.

Skrevet

Ja, TD skal fjerne kalkbelegg. Men det må ofte gjentas 2 ganger hvis det er mye. Og så må du skylle med KALDT vann. Viktig ifg. min forhandler :-)

Helt rett, kaldt vann. At TD ikke skal greie å fjerne noe er nesten uforståelig. Den dusjdøra jeg gikk løs på var direkte jævlig.

For å gi en indikasjon på rensligheten på de som bodde der før vi flyttet inn, stekeovenen i huset var så inngrodd at jeg kjørte 5 omganger med Mr. Muscle + to omganger med pyrolyse før den var ren.

candyqueen_83
Skrevet

Ja, TD skal fjerne kalkbelegg. Men det må ofte gjentas 2 ganger hvis det er mye. Og så må du skylle med KALDT vann. Viktig ifg. min forhandler :-)

Da skal jeg prøve en gang til i morgen :o) Takk!

Skrevet

Helt rett, kaldt vann. At TD ikke skal greie å fjerne noe er nesten uforståelig. Den dusjdøra jeg gikk løs på var direkte jævlig.

For å gi en indikasjon på rensligheten på de som bodde der før vi flyttet inn, stekeovenen i huset var så inngrodd at jeg kjørte 5 omganger med Mr. Muscle + to omganger med pyrolyse før den var ren.

Du er nok en racer på rengjøring :-) Men jeg får altså ikke bort dråpene på mine dusjvegger- verken med TD eller noe annet.

Skrevet

Da kan jeg demonstere hygieneteknikkene mine også! Jeg er en jævel på å gnikke og gnu i alle krinker og kroker, og gir meg ikke før jeg kan teste renheten med tunga.

Lenge!

Slikker du dusjveggene? ;-)

• 2 uker senere...
Gjest rødmende forstående hilsen
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1251629915' post='4201538]

Slikker du dusjveggene? ;-)

Lotte dah!

Skrevet

Lotte dah!

Nick er grov i kjeften. Men han ble jo stille nå, ja ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...